AndroidHealthClinic
Suicide Sid

Vage mirrorshit

Tis ne vage foto, ma kdenk dage de vormen wel deftig genoeg kunt zien, as da ni zo is, geef dan geen punten, ma kdacht dakt wel ff kon late zien. Is een foto van 3maandjes terug. Ik ben 1m70, weeg iets meer dan 70kg 10-12%bf, mijn bovenarmomtrek is 38 cm (wil graag de 43 halen, want vind da mijn armen der alles behalve getraind uitzien, tzijn bijna satéprikkers). Deze foto was getrokken net nadat ik was opgestaan (mijn avatar foto is getrokken na een loopsessie, dus ook onopgepompt).
hoelang train je al ? je ziet er toch redelijk goed uit hoor en je armen lijken geen sate prikkers ( voor mij toch niet ) maar ik heb hetzelfde probleem , als ik men eigen armen bekijk dan denk ik ook dat het tandestokers zijn terwijl iemand anders net vind van niet ! je hebt wel een smalle taille en groot bovenlichaam lijkt zo , is wel mooi ;) gewoon verder blijve knalle maat !!! je krijgt een 7.5 dus word een 8

Ik heb geen smalle taille, da lijkt alleen ma zo omdak ne breje rug heb :D Daar plakt het meeste gewicht van mijn 70kg. Trein nu een jaar specifiek met gewichten, daarvoor heb ik een lange tijd kilometers (lees: (halve) marathons) per dag zitten lopen, en daar zet je natuurlijk gn massa mee aan...

@ bodygainer,

dat heb ik dus ook, vindt zelf ook me armen niet super.
maarja je vindt zelf toch dat je altijd te weinig groeit, maar anderen zien het wel

Ik vind het er netjes uitzien, armen zijn zeker geen sateprikkers. Vind dat je wel degelijk een smalle taille hebt en de brede rug is alleen maar meegenomen. Kortom totaal beeld is gewoon goed.

dat je je eigen armen sateprikkers vindt noemt men "bigorexia".
zelfs als je armen 43 halen zal je ze nog dun vinden
over de foto: op je avatar lijk je meer beef te hebben als op deze foto.
het is natuurlijk lang niet slecht. Bovenste abs komen ook goed door, de onderste minder. Ga je nu cutten of bulken?

Mijn trainingsmaat zou graag cutten omdat hij nooit van zijn leven zijn abs heeft kunne zien :'(
Ik had hem beloofd om te helpen en mee te cutten, ma eigelijk wil ik nog verder gaan. In bulken heb ik ook geen zin momenteel (net een meisje leren kennen, en ik word liever ni te vet nu), dus ff onderhoud :D

mooie triceps :thumbs: en je rug ziet ook goed uit!!!! best een mooi totaal plaatje!! keep it up

totaal beeld ziet er goed uit, en de gewenste massa dat zal wel gaan lukken, dus eten, trainen en geduldig blijven.
Is er trouwens wat te beleven in Leuven???

Kerel als dat satéprikkers zijn heb ik 2 schaamhaartjes aan m'n schouders hangen.

Oh, ik lees nu dat ze 38 cm zijn, ik zit aan 37 :p Valt wel mee dus, ik vind het er goed uitzien iig!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Suicide Sid
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.652
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 0 reviews