HB89 23 apr 2007 Nette arm en ik vind hem zelfs wel wat groter ogen dan 34 in verhouding met je 180cm
S S SHUTTERSPEED 23 apr 2007 bovenkant borst lijkt op deze foto wat achter te lopen, misschien moet je je dan wat meer richten op incline werk. je arm lijkt wel wat groter dan 34.
bovenkant borst lijkt op deze foto wat achter te lopen, misschien moet je je dan wat meer richten op incline werk. je arm lijkt wel wat groter dan 34.
M M minnuhhh 23 apr 2007 klopt eerst deed ik nooit incline omdat ik barbell niet uit de houders kreeg omdat die niet hoog genoeg kunnen. en kon maar dumbells tot 15kg gebruiken @ homegyme toen heb ik een paar goede dumbells gekocht en incline press ook gedaan. barbel bench press gewicht: 70*12 / 75*6 / 80*3 dumbell incline press gewicht: 22.5*12 / 25*10 / 26*8 ik weet niet of deze verhoudingen goed zijn. en ik het zelf opgemeten met een meetlint misschien zat die niet helemaal op ze piek toen ik het meette.
klopt eerst deed ik nooit incline omdat ik barbell niet uit de houders kreeg omdat die niet hoog genoeg kunnen. en kon maar dumbells tot 15kg gebruiken @ homegyme toen heb ik een paar goede dumbells gekocht en incline press ook gedaan. barbel bench press gewicht: 70*12 / 75*6 / 80*3 dumbell incline press gewicht: 22.5*12 / 25*10 / 26*8 ik weet niet of deze verhoudingen goed zijn. en ik het zelf opgemeten met een meetlint misschien zat die niet helemaal op ze piek toen ik het meette.
phantom1990 23 apr 2007 Heb je dit resultaat behaald met thuis trainen? Erg goed dan iedergeval.. Suc6 verder
M M minnuhhh 23 apr 2007 trainde alleen maar thuis af en toe op een sportschool maar dat was dan voor school. heb thuis een bankje dumbells,barbell en een pully
trainde alleen maar thuis af en toe op een sportschool maar dat was dan voor school. heb thuis een bankje dumbells,barbell en een pully