AndroidHealthClinic
Ano_80

me laatste foto van 1jaar geleden

• Media owner Ano_80
  • Datum plaatsing
ok jongens, dit is echt de ALLERlaatste voorlopig die ik post, tot ik de moed bijmekaar geraapt heb om MET goede poses (die ik onderhand heb geleerd) mooiere resultaten te tonen...voorlopig wordt het dus cutten om die VERDOMDE wintervacht voor eens en altijd te dumpen met de clen die ik nu heb!!!

Ik begon hier eindelijk een beetje droger te worden..maar toen sloeg de trombose toe waardoor ik 20 weken uitegschakeld was en het vet% dr weer bij opliep

Geen cut-grappen en zeggen dat die poses kut zijn...wist ook niet hoe zoiets moest toendertijd.
Nou, ik ben weer bezig met me cut dus..beoordeel en waardeer/kraak het maar af:)
gozer voor de motivatie van mij een dikke negen. Ik hoop dat je er nu vanaf bent...en dat voor een Hagenees.....hahahaha. zet hem op en cutten die zooi.

thnx bro:o...net weer 45 minuten op dat helse apparaat doorgebracht..morgen weer kickboxen...zweten ZAL ik:o

Bekende foto robert! kan nu niet echt een beoordeling geven maar inderdaad je doorzettingsvermogen is ongekend!! ga door en je zal het halen bro!

Ps: mijn whey is bijna op....

je staat er wel 3x bij man en waarom doe je je vuisten onder je armen
je moet je natuurlijk niet groter voelen als dat je bent

Respect voor je doorzettingsvermogen dude! En maak je niet druk om je 'wintervachtje', dat komt heus wel goed. Ik ben iig blij te horen dat ondanks alle tegenslagen je toch door blijft zetten en volgens mij zie je er helemaal niet verkeerd uit. Ben benieuwd hoe je eruit ziet als je je cut een keer zonder tegenslagen af kan maken. Een dikke 9 voor je doorzettingsvermogen, verlies de moed niet!

lach jij maar Rmeco:D...als die vacht draf is ...en dat kuurtje drin zit piep jij wel anders:eek: :rolleyes:

@Papi chulo...omdat iedereen zo zit te zeiken wanneer ik eindelijk eens wat ga posten...em omdat dit de enige fotos zijn die ik op me pc heb staan vande afgelopen 3jaar en ik geen andere drop kan zetten omdat me usb poortjes naar de gallemiezen zijn...post ik deze maar. over poseren wist ik geen mallemoer..dat blijkt ook maar weer.

ik post pas weer als ik vind dat ik droog genoeg ben en nog redelijke massa heb

damn he deze foto is deze week al 3 keer gepost zo is het genoeg hoor
ik zie deze foto steeds voor me zonder dat ik achter me pc zit zo vaak post je hem in korte tijd

3 fotos 3 kutposes een dikke een hier kan ik niks mee, en londsdale kut rasiste merk!!!!!!!!!!!!!!

en bedankt he kingralf? ik zie anders verdomme geen fotos van jou in deze sectie dus kom pas s zeiken als je ZELF eens wat kan posten. overigens ik ben geen racist, tis een merk wat ik draag en ten tweede, mensen afzeiken op basis van hun fotos staan strafpunten op:D dit is bedoeld om mensen te motiveren en niet naar beneden te trappen;)

jeeeeetje Ro wat een verschil nu zeg ..... t*ring als je nu een foto zou plaatsen gaan ze schrikken ....
Dikke kuss van je cyber wijffie

een 10 krijg je voor je originele poses die je elk jaar zwaar veranderd!
hehe echt giere man :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ano_80
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.993
Aantal reacties
26
Beoordeling