Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben 1m80 bij zo'n 89kg, natural (voor diegenen die dat belangrijk vinden).
Zie voor meer stats m'n andere foto, kan helaas niets knippen&plakken hier...
@ Marky:
Qua voeding heb ik nooit een strikt schema gehad. Ik zorg in ieder geval dat ik per dag minstens 200gr proteïne eet en om de 2½ a 3 uur eet. Ik let op mezelf in de spiegel en op de weegschaal. Werkt prima voor mij, dus ik zie het nut er niet van in om calorieën te tellen en me precies te houden aan een bepaald dieet.
Ben nature vrij tenger gebouwd (begonnen op 67kg). Ik hou er persoonlijk niet van om echt uitgesproken te bulken en te cutten zoals je dat bij veel BB's ziet. Vind het belangrijker om langzaam maar zeker kwaliteitsmassa te pakken zonder veel vet. Misschien niet de meest effectieve manier, maar wat er niet aan komt hoeft er immers ook niet af.
Ben nog altijd student op de Uni en heb een bijbaantje van gemiddeld 15 uur per week.
Voor meer vragen check ff de 1e pagina van m'n 2e foto, anders hoor ik het wel! Thanks voor de complimenten allemaal