Fitness Seller
L

25 april 2007 : 70kg

• Media owner Losix
  • Datum plaatsing
Stats:
01 maart 2007: 86kg.
25 april 2007: 70kg.
respect

maar hopelijk krijg je geen last van een jojo effect al zal dat wel met een dergelijk voedingsschema wel meevallen. :thumbup:

Dit zijn mijn stats:
1 maart 2007:
Lengte: 174 cm
Gewicht: 86 kg
Bovenarmen omv.(aangesp.): 38 cm
Onderarmen omv.(aangesp.): 28 cm
Schouders: 103 cm
Omvang middel: 80 cm
Heupen: 98 cm
Bovenbenen omv.(aangesp.): 70 cm
Kuiten omv. (aangesp.): 45 cm
25 april 2007:
Gewicht: 70 kg
Bovenarmen omv.(aangesp.):34 cm
Onderarmen omv.(aangesp.):27 cm
Schouders: 108 cm
Omvang middel: 72 cm
Heupen: 94cm
Bovenbenen omv.(aangesp.): 62 cm
Kuiten omv. (aangesp.): 42 cm

Ik heb geen nieuw dieet uitgevonden. Het is zo oud als de weg naar Rome..
Veel cardio minstens 45 minuten en 4x per week 's morgens voor het ontbijt, meer eiwitten binnen krijgen dan koolhydraten. Wel groente weinig fruit (fructose zet aan). Niet teveel rijst/pasta/aardappelen. Meer vlees dan vis.
Je kan een heleboel bereiken met de goede combi. Voor iedereen werkt een andere combi. Zat in het begin ook kcal te tellen en alles af te wegen:(, maar door de ervaring weet ik nu precies wat ik nodig heb. Om en af te vallen (vet) en spiermassa te behouden (eventueel te vergroten, dit is van latere zorg als het vet er grotendeels af is.)
Ik heb deze combi 5 jaar geleden ook gedaan. Ben toen van 85kg naar 63 kg gegaan in 3 1/2 maand tijd. Helaas door een beenblessure mocht ik niks meer.. dus tsja was er zo weer aan. Maar nu werkt dit dus weer. En al zou ik nu een blessure of door andere reden moeten opgeven, kleine aanpassingen in het eetpatroon kunnen ervoor zorgen dat je niet gaat jojo-en. Daarom ga ik als ik op het streefgewicht van 63kg zit, wel door met cardio maar dan minder (afbouwen) en meer krachttraining. Mocht er dan weer een randje aankomen. Dan weer omdraaien, meer cardio dan kracht.

ja komt er aardig in de buurt. Maar vind met al die dieten dat je er toch je eigen weg in moet vinden. Blijf erbij dat ieder lichaam anders reageert. En dat moet je gewoon uitproberen. Helaas kan dat soms jaren duren voor je zelf weet welke methode het beste bij je werkt. Maar dat zullen een heleboel mensen met me eens zijn. Er bestaat gewoon geen 1 dieet wat bij iedereen werkt! In grote lijnen misschien...

Goed bezig maar waarom mensen 10-en geven is me een raadsel....dat zie je zoals gewoonlijk weer alleen bij vrouwen...

persoonlijk vind ik 8 kg per maand veel te veel. Dat houdt de homeostase van je lichaam nooit bij.

imo heeft het vnl. met de totale hoeveelheid kcals te maken (die je inneemt en verbruikt) en maakt het feitelijk niets uit of dit nu in de vorm van vet, eiwit, of koolhydraten (en dus fructose etc.) is. (een uitgebalanceerde voeding is dan weer heel wat anders)

Daarnaast geef je aan dat je eenzelfde systeem al eerder hebt gevolgd en je door een blessure weer naar je oude gewicht bent gekomen. De blessure is imo een aanzet, maar je eetpatroon de oorzaak.

Maar het blijft een feit dat om 8 kg per maand af te kunnen vallen je de nodige discipline nodig hebt, dat zit dus iig helemaal goed.

Ben het helemaal met Testo eens!

Wel goed gedaan hoor, petje af! Mij lukt het niet, ook al weet ik wel hoe het moet... :(

Erg netjes, jammer dat je je gezichtje hebt afgeplakt. Want volgens mij ziet er dat wel om op te eten uit:D en ik zit nog gewoon in de bulk dus....

Ik ben in 1,5 jaar 19 KG aangekomen, grotendeel massa. Waarom kreeg ik geen 10-en???

Is een nette prestatie, maar hier zitten gewoon teveel geile BB-ers. 8 voor het afvallen, 6-7 voor je lichaam als doe van massa.

netjes hoor voor je prestatie

en aan de geilbakken hier: get a life you horny bastards hahaha.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
Losix
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.541
Aantal reacties
50
Beoordeling
0,00 0 reviews