AndroidHealthClinic
Svensson

Rug april 2007

• Media owner Svensson
  • Datum plaatsing
Nog ff een rug-foto'tje, gemaakt voor de lol :)
Prima resultaat ouwe!

Btw, hoe zit jou voeding in elkaar en wat voor werk doe je?

idd benieuwd naar de stats!

Als dit naturel is een 10, nu een 9 (zie hier geen info hierover van de user zelf).

Ziet er echt netjes uit kerel!

een van de beste ruggen die ik heb gezien hier op het forum. Groot, droog en verhoudingen zijn top! Een mooi voorbeeld voor mij! Ben jaloers man! :thumbs:

Ben 1m80 bij zo'n 89kg, natural (voor diegenen die dat belangrijk vinden).
Zie voor meer stats m'n andere foto, kan helaas niets knippen&plakken hier...

@ Marky:
Qua voeding heb ik nooit een strikt schema gehad. Ik zorg in ieder geval dat ik per dag minstens 200gr proteïne eet en om de 2½ a 3 uur eet. Ik let op mezelf in de spiegel en op de weegschaal. Werkt prima voor mij, dus ik zie het nut er niet van in om calorieën te tellen en me precies te houden aan een bepaald dieet.

Ben nature vrij tenger gebouwd (begonnen op 67kg). Ik hou er persoonlijk niet van om echt uitgesproken te bulken en te cutten zoals je dat bij veel BB's ziet. Vind het belangrijker om langzaam maar zeker kwaliteitsmassa te pakken zonder veel vet. Misschien niet de meest effectieve manier, maar wat er niet aan komt hoeft er immers ook niet af.

Ben nog altijd student op de Uni en heb een bijbaantje van gemiddeld 15 uur per week.

Voor meer vragen check ff de 1e pagina van m'n 2e foto, anders hoor ik het wel! Thanks voor de complimenten allemaal :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Svensson
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.687
Aantal reacties
37
Beoordeling
0,00 0 reviews