MuscleMeat
L

25 april 2007 : 70kg

• Media owner Losix
  • Datum plaatsing
Stats:
01 maart 2007: 86kg.
25 april 2007: 70kg.
net geen 2 maandjes 16 kilo afvallen..
beetje voeding aanpassen en cardio lukt dat niet zonder wat erbij te snoepen ;-) dus.. vertell!!

Haha, die builderB weet ook overal iets zinnigs op te zeggen :)

Wat was die blessure dan precies (dat je 5 jaar niet hebt kunnen trainen)?

ik ben 5 jaar geleden door dezelfde combi afgevallen. Tot 3 jaar terug ging het goed! Toen stak een oude blessure , dankzij me enthousiasme op de legpress, de kop weer op.
Ik heb in het verleden een trap gehad van een randdebiel waardoor ik dus een bloeding onder me botvlies van me scheenbeen opliep (blijft een zwakke plek). En als je weleens flinke spierpijn in je kuiten hebt, is dat al pijnlijk. Daar is het mee te vergelijken maar dan 5 keer zo erg. Elk afstapje is teveel. Zelf fietsen/traplopen/hardlopen ging moeilijk. Hardlopen is helaas nog steeds geen optie, dus train op de cyclotrainer!
Vervolgens was ik weer aardig op de rit qua trainen, toen ik vorig jaar een kleine hernia kreeg. Weer alles voor jan-met-de-korte-achternaam! Inmiddels ben ik daar volledig van hersteld! En ben ook nog steeds bezig me rugspieren flink sterk te maken en te houden. Ik zal me leven lang ook oefeningen voor me rug moeten blijven doen.
En mensen die het niet geloven dat ik er niks bij gebruikt heb, moeten zelf maar eens 4-5 dagen lang, 's morgens voor het ontbijt, 45 minuten flink cardio doen (bedoel ik geen ommetje om het huis mee) gedurende 7 a 8 weken. Tuurlijk wel op je voeding letten! Geheid dat je afvalt!

Losix,

Knap hoor!
Dieet doet me een beetje denken aan Atkins, maar meer groenten (en minder vlees en vet).

Ik volg ook een dieet laag in koolhydraten en dat werkt ook aardig. Is in ieder geval beter dan dat je steeds calorieen moet tellen!

Als ik op mijn streefgewicht zit, volgen de plaatjes ook!

Suc6,
Superbabe

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
Losix
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.540
Aantal reacties
50