Maiskorrel 27 apr 2007 Ik stond op het punt om te komen kijken, maar er kwam helaas iets tussen. Proficiat trouwens met je 2e plaats. Nette fysiek
Ik stond op het punt om te komen kijken, maar er kwam helaas iets tussen. Proficiat trouwens met je 2e plaats. Nette fysiek
stinovica 27 apr 2007 Streefdoel op termijn voor mij. Hoelang ben je al bezig want zo te zien op de foto schat ik je vooraan de 20?
Streefdoel op termijn voor mij. Hoelang ben je al bezig want zo te zien op de foto schat ik je vooraan de 20?
T T Tractortje 27 apr 2007 volgens mij ben je echt 1.60 ofzo. maargoed, ziet er nog steeds indrukwekkend uit. netjes hoor.
S S SHUTTERSPEED 27 apr 2007 en heb je de wedstrijd nog gewonnen? net fysiek, ben benieuwd naar je lengte
Marky 27 apr 2007 Vreemd dat die armen slechts 390 cm zijn, ze ogen groter. Upper pecs eventueel als aandachtspunt. Je hebt typisch zo'n moddllen look.
Vreemd dat die armen slechts 390 cm zijn, ze ogen groter. Upper pecs eventueel als aandachtspunt. Je hebt typisch zo'n moddllen look.
U U UltraX 27 apr 2007 sjaakie, hard/ goed trainen met een goede voeding en genoeg rust hoef je voor dit fysiek niks te gebruiken.
sjaakie, hard/ goed trainen met een goede voeding en genoeg rust hoef je voor dit fysiek niks te gebruiken.
L L Luppie 27 apr 2007 iedereen altijd maar vragen over cm arm whaaa daar gaat het niet om als het maar in verhouding is zoals bij deze jongen. puik fisiek
iedereen altijd maar vragen over cm arm whaaa daar gaat het niet om als het maar in verhouding is zoals bij deze jongen. puik fisiek