MuscleMeat
I

dit is van een jaar geleden...

• Media owner Indo Meso
  • Datum plaatsing
dit is me rug... maar trainen doe ik niet aan... het is tog goed genoeg...?>_< (ik heb geen foto's van nu)
kerel...Waar is je Onderrug??? Zo ken iedereen een V vorm creeren.

Jij Aangelegt MONSTER;)!!!(not)

Als ik jouw was zou ik een andere account maken en het nog eens proberen maar dan met de waarheid.

Zomer komt eraan, en de pubers moeten ff wat zelfvetrouwen kweeken.
Waarom post "zo'n iemand" nu werkelijk een foto?
1: Om positieve aandacht
2: Zelfvetrouwen te krijgen, omdat ze niet zelfverzekerd zijn.

Mannetje volgende keer zal je het ietsjes anders moeten aanpakken. nu krijg je gelijk een stempel.

fl**ker zelf een eind op man... wtf denk je wel niet gek... dat ik op een podium ga staan om te laten zien hoe goed ik train... neej zo ben ik niet, als je geintreseert bent hoeft niet meteen tezeggen dat ik het ook ga doen... ik wil alleen laten zien dat ik best aanleg er voor zou hebben maar tjah jemmergenoeg krijg ik een groot deel jaloezie of afkrakerij... wat heb je dan aan z'n balle site...

Moeilijke jeugd gehad ofzo?

Je hebt ietsjes massa op je bovenrug.. verder gewoon goed droog.. je onderrug is helemaal plat, helemaal 0,0 spier..

Wooh man heb je dit bereikt zonder te trainen !! echt goed man van jou.. hoe doe je dat?? De een heb gewoon goede lichaamsbouw, de ander niet. Waarom zou ik een 7 geven als je zo gebouwd bent? ik zou pas een 7 ofzo geven als je progressie had gemaakt.

wahahaha ik lag alleen maar om de meeste reactie's...
zelfvertrouwen me hoela... ik ben hoe ik ben en je mag je mening geven... ik post me foto's hier gewoon voor de lol wet je... maar de meeste nemen het te serieus... ik heb wel betere (meerede) dingen te doen dan daihard trainen... en waarom geven jullie nou de heletijd cijvers...??? ik train tog niet...:S:S:S:S

lach jij altijd met een G?

wat ik uit je post kan opmaken is dat je voor de grap post, en niet van plan bent te gaan trainen omdat je wel betere dingen te doen hebt...

beetje onlogisch want je neemt ook de moeite om je aan te melden op een BB forum en foto's te plaatsen en te posten.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Indo Meso
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.186
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 0 reviews