Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
niet slecht voor 4 maanden. je oogt trouwens zwaarder dan 72 kg.
ik meen gelezen te hebben bij je andere foto dat je ook aan het cardio'en bent.
gewoon nog tijdje mee doorgaan tot je wat lager in je bf zit en dan clean mogelijk verder doorgaan, suc6!
Bedankt voor de reactie, ja ik snap het ook niet dat ik maar 72 kg weeg maar deze foto geeft wel beetje vertekent beeld want kben niet zo fatsig als op deze foto. Maar je hebt gelijk ik zou wat lager in bf moeten gaan zitten ben nu ook bezig met cardio om paar kg vet weg te krijgen
ik zeg niet dat je vadsig lijkt hoor
maar als je er nog wat af kan cardio'en zal je ook wat meer v vorm krijgen. op die andere foto is die al wel te zien, op deze foto wat minder maar komt ook vooral door je pose
whaha nou ik vind het zelf meer fatsig lijke maargoed ja dat is wel waar en kwil natuurlijk voor de zomer zon mooi sixpackje brouwen. van de winter flink hard beginnen met 4 x per week
whaha lijkt maar zo ja ik heb hem wel verkleint met zon programaatje dus misgien iets fout gegaan ofzo maar hij ziet er hetzelfde uit als in het groot de foto dus zit wel goed
whaha lijkt maar zo ja ik heb hem wel verkleint met zon programaatje dus misgien iets fout gegaan ofzo maar hij ziet er hetzelfde uit als in het groot de foto dus zit wel goed
whaha steroiden nooit van me leven heb nog nooit supps gebruikt . Ja ik weet niet wat dat is als me tepels warm zijn zijn ze groot en koud dan worden ze klein XD