MuscleMeat
Newbje

Herschaalde_kopie_van_sport

• Media owner Newbje
  • Datum plaatsing
Zelfde als bij de vorige, nu de voorkant
4 maanden trainen waarvan laatste 2 3 x per week

stats
17 lentes jong
1.83
72kg
al het commentaar is welkom ook negatief maar geef dan ajb uitleg :)
niet slecht voor 4 maanden. je oogt trouwens zwaarder dan 72 kg.
ik meen gelezen te hebben bij je andere foto dat je ook aan het cardio'en bent.
gewoon nog tijdje mee doorgaan tot je wat lager in je bf zit en dan clean mogelijk verder doorgaan, suc6!

Bedankt voor de reactie, ja ik snap het ook niet dat ik maar 72 kg weeg maar deze foto geeft wel beetje vertekent beeld want kben niet zo fatsig als op deze foto. Maar je hebt gelijk ik zou wat lager in bf moeten gaan zitten ben nu ook bezig met cardio om paar kg vet weg te krijgen

ik zeg niet dat je vadsig lijkt hoor ;)
maar als je er nog wat af kan cardio'en zal je ook wat meer v vorm krijgen. op die andere foto is die al wel te zien, op deze foto wat minder maar komt ook vooral door je pose

whaha :P nou ik vind het zelf meer fatsig lijke maargoed :P ja dat is wel waar en kwil natuurlijk voor de zomer zon mooi sixpackje brouwen. van de winter flink hard beginnen met 4 x per week

ik wil niet zeuren maar het lijkt net alsof je (op de foto) rechts bij je buik wat vet weggephotoshoped hebt :P, het ziet er iig bewerkt uit.

maar ziet er verder goed uit

whaha lijkt maar zo ja ik heb hem wel verkleint met zon programaatje dus misgien iets fout gegaan ofzo :P maar hij ziet er hetzelfde uit als in het groot de foto dus zit wel goed :)

Wil niet lullig overkomen het lijkt op ligt gyno.. als ik zo kijk of ik zie het verkeerd rondom je tepels.. maar je gebruik tog geen steroiden?

whaha :P steroiden nooit van me leven heb nog nooit supps gebruikt :P. Ja ik weet niet wat dat is als me tepels warm zijn zijn ze groot en koud dan worden ze klein XD

gyno krijg je niet alleen door steroieden hoor, in de pubertijd kun je er ook last van krijgen.

het is geen gyno denk ik gewoon puffy nipples....

verder, aardig oke voor een 17 jarige alleen werk aan je v-shape(latisimus dorsi)

je linkerbicep is wel een stuk kleiner als de rechtse, ik heb ong. dezelfde probleem.

@kast88
ja klopt voel ook dat ik minder kracht heb in mijn linkerbicep denk dat dit met de tijd wel bij trekt gewoon hard knalle :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Newbje
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.152
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews