Fitness Seller
Skatermarvin

Tricep, maart 2007

Ja lach maar! kut geposseerd en veeeeel, maar dan ook echt veeeeel te weinig borst!
die boxer en gedropte broek doen et em :roflol:
Je pose kan echt heel wat beter, een heel goed beeld krijg je er zo niet van.
De arm is teveel tegen het lichaam gedrukt, mja... ik zou zeggen, ga zo door met trainen :thumb: geen slechte massa lijkt et

Vertekend beeld van de triceps idd, je drukt em uit tegen je lat en lijkt daarom uitgesprokener, desalniettemin zit de massa er toch wel op! Keep it pumpin'

Bedankt voor de comments allemaal. Probeer binnenkort ook wel een foto te posten van de voor en achterkant en eventueel benen. Maar moet je voor tricep pose je arm losser naast je lichaam houden dan??

Hoor het graag.

ja, je drukt hem nu gewoon tegen je lichaam aan zodat hij groter lijkt dan dat hij in werkelijkheid is;) zo kun je van een normale triceps een grote triceps maken :P

wat zit iedereen dat ie ze arm niet tegen ze lichaam moet duwen?? Dat is de bedoeling bij side tricep..

Goeie tricep, alleen borst ff knalleuh!

Borst is er wel, maar die trek ik een soort naar achteren..waardoor die wegvalt. Is ook niet super ofzo. Maar ga binnenkort even fotootje maken van borst.

"leuk die vormen, ik zou maar meer gaan eten"
(zegt meneer met de "grote" triceps en dat was t zown beetje)
onderbouw je mening is met die opmerking bij mij, t klinkt eerder lullig dan kritiek. denk dat je wat beter moet nadenken voordat je een foto bekritiseerd. als ik je borst zie, zie ik een zwakke kinderborst. (onderbouwing: max 6x 70kg en dat voor 1 jaar trainen + 21 jaar oud)
moet ik dan ook zeggen:

leuk die tricep, maar voor de rest ben je net een kind?
ofzo?

@ NOPAINNOGAIN: Zit alweer wat verbetering in...en wist hier niet hoe ik dat samen met m'n tricep moest aanspannen.

Bp 1rm is nu 85kg ongeveer. En dan compenseer ik me niet helemaal rot zoals de meeste hier. M'n bovenborst wil alleen niet zo:(

@noobiexxl: thanks voor de comments. en gelukkig was dit maart 2007;)

Edit: Status nu: (23-05-08)
318469825.jpg

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Skatermarvin
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.169
Aantal reacties
22