Fitness Seller
T

achterkant

• Media owner teddybeer
  • Datum plaatsing
is een begin foto voor begin met whey

stats:
87 kg
1.93 m
15 % vet digitaal gemeten
ben nu 3 weken ziek geweest heb de verkoudheid goed te pakken en heb dus niet meer getraint, ben sinds 1 week weer aan de gang met hulp van whey naturel. gewoon kijken of het helpt bij mij.

2 maanden pas 3 keer per week daarvoor 1 of 2 keer per week en zonder goed programma, nu heb ik een programma met een doel.

zou eerst maar een goed eetschema maken en dan aan de whey, whey is geen wondermiddel maar een toevoeging.

whey is ook gewoon voeding jongens. beter dat je er weer tegen aan kunt, met en goed voeding en trainingschema kom je al een eind dit jaar suc6 iig

nou ik whey is idd maar een aanvulling weet ik ook wel. Maar ik wil niet al te groot worden, gewoon lekker trainen is mijn doel. Ik heb nu ene programma om wat meer massa te krijgen en daarna ga ik weer over in krachttraining.

Probeer 3 keer per week te trainen maar is niet altijd haalbaar i.v.m werk.

maar alvast bedankt voor de reacties.

je wilt niet al te groot worden? dan wordt je niet van whey en of max 3 x per week trainen. bepaal je doel! blokjes kweken en vormen in je spieren zichtbaar maken, of heerlijk pompen en vreten de komende 2 jaar en uit elke polo shirt knallen.

ik wil als ik wat meer massa heb gepakt, de vormen zichtbaar gaan maken, maar uit mijn shirt knallen nee dat niet

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
teddybeer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.485
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews