itz 29 mei 2007 naar aanleiding van mijn eerder geposte foto voor en na 6 maanden trainen. gewicht voor 85 kilo. nu 70 kilo flink wat afgevallen zou nu graag wat droger worden, en inderdaad wat aandacht aan mn lats besteden.
naar aanleiding van mijn eerder geposte foto voor en na 6 maanden trainen. gewicht voor 85 kilo. nu 70 kilo flink wat afgevallen zou nu graag wat droger worden, en inderdaad wat aandacht aan mn lats besteden.
H H hatchet 29 mei 2007 Op 6 maanden tijd 15 kilo kwijt en toch duidelijk veel gespierder. Knappe progressie kerel, doe zo voort! Je zal zelf ook wel heel blij zijn met het verschil?
Op 6 maanden tijd 15 kilo kwijt en toch duidelijk veel gespierder. Knappe progressie kerel, doe zo voort! Je zal zelf ook wel heel blij zijn met het verschil?
itz 29 mei 2007 haha jah dat wel, mja kan altijd beter he. moest wel even wennen omdat ik me niet zozeer meer hoefde te schamen ben nu wel helemaal in de bb hype. zou best willen weten wat ik er nog meer uit kan halen als je begrijpt wat ik bedoel.
haha jah dat wel, mja kan altijd beter he. moest wel even wennen omdat ik me niet zozeer meer hoefde te schamen ben nu wel helemaal in de bb hype. zou best willen weten wat ik er nog meer uit kan halen als je begrijpt wat ik bedoel.
stifler 30 mei 2007 Nette vooruitgang man !! En voel je je nu oook nie veel beter een 8 voor de vooruitgang