AndroidHealthClinic
B

massage26

• Media owner Bascomax
  • Datum plaatsing
Prachtig hoe jullie bevestigen hoe jullie hersens in spieren zijn veranderd. Ten eerste ben ik niet gay. Ben gewoon getrouwd en heb nog 2 kids ook. En als jullie met dat domme gelul en oppervlakkigheid geen positief commentaar kunnen vinden ach zegt meer over jullie dan over ondergtekende.
Toch wel typisch dat de naam die bodybuilders hebben, dom oppervlakkig egoistisch kortzichtig die raken we door jullie nooit meer kwijt.

Respect kerels

3 posts en dan foto's posten dat je een vent aan het masseren bent. Vind je het gek dat mensen zo reageren..

Die enen worden gegeven aan die liggende man. Men vindt het gek om zich door een man te laten masseren. :D

Mensen, mensen een klein beetje kalmte mag denk ik wel. Het is inderdaad niet een hele geweldige foto en het roept nogal wat opmerkingen op bij velen.
Kan je misschien een gewone foto van jezelf maken waar je alleen opstaat en ook wat dichterbij zodat iedereen ff normaal commentaar kan geven op je pose? Dan krijg je misschien wat betere cijfers.

jeetje....en ik dacht dat ik een van de weinige kinderen was op dit forum!.....wat is er gay, en of mis met een massage??
echt waar wat een niveau hebben sommige!......goeie borst en armen!

M
hey kerel, toffe foto van je, ben jij de masseur? Ik zoek er nog een, mail me even waar je zit op markvdvijver@hotmail.com

grt mark

A
Wil je mij masseren? Of mag ik naar je kijken? Ik woon in Amsterdam vlakbij het Amerikaanse Consulaat.
Groeten, Aanbidder

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Bascomax
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.145
Aantal reacties
31
Beoordeling