MuscleMeat
L

Double Bi Backside

• Media owner Labrada76
  • Datum plaatsing
Deze Foto is genomen onder vrij gunstige lichtomstandigheden.
Zit in m'n genen denk ik. Momenteel ben ik wat minder scherp en het vet gaat meteen daar zitten en in m'n onderrug en buik. Ik stond ook wel een beetje met een holle rug en die broek is ook niet echt flatteus. Maar ik schrok er zelf ook een beetje van.

what the f**k heb jij een raar lichaam zeg:P klopt van geen kanten lijkt het zo ;)

maarja wel goed

beetje rare foto zo inderdaad :) je hebt je broek erg opgetrokken lijkt het, zo lijkt je rug dus heel klein en je spant je biceps niet aan zo te zien, dus komen alleen je triceps uit. maar de v zit er mooi in.

P.S. kheb ook zulke dikke negerinnen billen, krijgen sommige mensen nou eenmaal als ze wat hoger in vet zitten :o

ik ben juist wel jaloers op die bubble-butt, vind je billen helemaal niet dik, ze zien er stevig, gespierd uit. En waarom schrijft iemand nou weer dat dat een raar lichaam is? Djiez...

Ik snap wel waarom iemand zegt dat je een raar lichaam hebt. Je armen zien er ten opzichte van de rest een beetje lang uit. Waarschijnlijk is de foto iets van bovenaf genomen.

Je hebt een nette ass. Mooi slanke taille en daardoor een goede V. Je armen zien er wat magertjes uit. Maar het geheel zeker niet slecht.

niet om nasty te doen ofzo, maar ik snap weinig van dit lichaam, kleine rug, grote armen, ziet er gewoon verkeerd uit...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Labrada76
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.109
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 0 reviews