MuscleMeat
C

Gewoon een fotootje voor het album

• Media owner ChopstiX
  • Datum plaatsing
Zelfde dag geschoten als de laatste rugpic maar meer een gewone albumpic dus aub geen gezeik over shirt of pose oid........

Lengte: 1.87/1.88
Gewicht: 79 kg naar huidige 86 kg
BF%: 18,9% naar 13,4% al zijn dat van die apparaatjes die je vast moet houden dus vertrouw ik het niet helemaal.
Omtrek arm heb ik helaas niet gemeten in het begin en is nu nog een magere 36 cm al was dat nog vele malen magerder ;)
Lengte: 1.87/1.88
Gewicht: 79kg naar huidige 86kg
BF%: van 18.9% naar 13.4% maar is met zo'n apparaatje dus vertrouw ik de nauwkeurigheid niet. Doe binnenkort wel een echte meting.
Omtrek arm heb ik in het begin helaas niet gemaakt maar is nu een magere 36cm.

Pose lijkt met slecht, je duwt je borst naar voor en bijna niets meer. Die becips moetn ook gespannen zijn, waardoor je schouders er ook beter zouden gaan uitzien. De linkse becips is beter (gespannen); 5 voor je pose, 8 voor de massa.

8 voor de massa? Ofwel is het een heeele slechte foto, ofwel heb je zware beenderen. Anders geloof ik je stats niet.

Maar aanzie dit niet als een demotivatie, succes kerel!

Hatchet, 4 verschillende weegschalen zeggen 86kg - beenderen zijn niet abnormaal groot/zwaar; houdt het maar op dat ik groot geschapen ben ;) hehe.
Ik heb verder al genoeg zooi aan m'n hoofd om jou als demotiverend te ervaren dus ik ga gewoon lekker verder.
En dat je denkt dat mijn stats niet kloppen komt wellicht door het feit dat er een hoop 'bullebakken' hier posten met een giga bovenlichaam en chopstix als beentjes en je mij ermee vergelijkt. Mijn proporties zijn wat meer evenredig al lopen mijn benen wel iets voor op de rest. Ik squat/deadlift nog niet intensief voordat ik sterke basis heb. Werd op de oude gym soms uitgelachen door sommige beachpatsertjes maar die kregen 'em dubbel terug op de beenoefeningen - heerlijk. Ik ga niet naar de gym om mezelf in de spiegel te kunnen bewonderen of te patsen naar de buitenwereld maar om mezelf beter te doen voelen na een enorm lange en moeilijke periode. Ben wel blij dat m'n 'spiergeheugen' nog aanwezig is na zwemmen/waterpolo/mountainbiken/basketball al was dat jaren geleden.

@ChopstiX: ik ben het met je eens, gewoon lekker door knallen. Je armen ogen wel wat kleiner als 36 cm, denk dat het ook komt door je pose. Succes!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ChopstiX
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.708
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 0 reviews