AndroidHealthClinic
Suit and Tie

Spontane foto

Foto op de vakantie spontaan door m'n vriendin genomen, had dus niet echt een pose. Vind het zelf niet slecht voor mijn 60 kilo. Dit is het resultaat van denk ik 1 tot 1,5maand trainen. Ik ben 20 jaar en ongeveer 1.80m.

Ik wil veel meer massa maar het gaat erg moeizaam!
Is dit van vorig jaar, hoe sta je er nu dan bij?

Maar voor 1,5 maand en 60 KG ziet het er niet slecht uit, echt beter kan het immers niet met 60 KG.

probeer 500 kcal boven je onderhoud te gaan zitten dan zul je wel aan moeten komen, + goed eten dus niet teveel junk. suc6!

Ik sta er nu nog zo bij...

De foto is nog van dit jaar. Ik heb een breake van ongeveer 2,5 maand gehad vanwege werk enzo. Was te oververmoeid.

Ik ben weer begonnen met trainen afgelopen Maart en in Mei is deze foto genomen. Op dit moment heb ik het trainen weer op een wat lager pitje, het heeft weinig tot geen effect. Ik ben hier op de site een beetje aan het rondkijken en hoop zo een schema zelf te kunnen verzinnen gepaard met goeie whey gainers enzo

's ochtends bruin brood met kipfilet, kaas
tussendoor muesli repen of cornflakes met muesli
's middags 2 pistoletten gezond met een yakult voor betere weerstand aangezien die van mij vrij laag is nog.
tussendoor fruitsalade / cashewnoten
's avonds wat de pot schaft en daarna iets zoets, stuk gebak ofzoiets

wat je eet is niet slecht, maar het moet veel meer!
En dat het traag gaat is normaal. Dat is bij iedereen zo.
Echt resultaat zie je pas binnen een jaar, maar het komt zeker.

Gewoon geduld hebben en doorzetten, je zal er geen spijt van krijgen!

"'s ochtends bruin brood met kipfilet, kaas
tussendoor muesli repen of cornflakes met muesli
's middags 2 pistoletten gezond met een yakult voor betere weerstand aangezien die van mij vrij laag is nog.
tussendoor fruitsalade / cashewnoten
's avonds wat de pot schaft en daarna iets zoets, stuk gebak ofzoiets"

En je vind het vreemd dat je niet groeit, ik eet bijna nog meer voor mijn ontbijt. Je moet meer en andere producten eten, informatie is in de voedingssectie te vinden.

M
vreten ;) en die pose, wil je model worden fzo ?:p

grtz

Het probleem bij mij is dat ik tamelijk snel vol zit. Voorheen at ik helemaal niets aan tussendoortjes bijvoorbeeld. Dat probeer ik langzaam in gang te zetten en op te bouwen. Ik heb nu bijvoorbeeld hetzelfde schema maar bij het avondeten bijvoorbeeld schep ik extra porties, en 's ochtends probeer ik nog wat extra's te nemen. Ik probeer genoeg water te drinken in plaats van limonades en fruitshakes.

K ben nog maar een "novice" gasten :D.

Ik denk om het proces wat te versnellen voor en na de training iets van een whey gainer te proberen en voor het herstel creatine. Ook zou ik graag iets willen hebben om m'n stofwisseling te stabiliseren. Ooit werd mij iets van Xtreme Amino 2000 geadviseerd.

Misschien dat iemand een idee heeft wat voor product ik kan gaan gebruiken voor bij het trainen?

Ik las net een topicje waarin stond dat het beter is om misschien ieder uur iets te eten. Ik denk persoonlijk voor mijn leeftijd en gewicht dat wel gunstig is. Hetzij iets van fruit of een boterham en dan langzaam maar zeker een schema op te bouwen waarin ik 6 keer op een dag een maaltijd heb.

Alleen zijn er zoooooooveel topics hiero!!! Wat zijn nou absolute musts om te eten om te groeien en absolute don'ts. Kan iemand mij misschien wijzen naar zo'n topic of anders wat advies..??? Dat ik junkfood moet vermijden ben ik wel achter:D

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Suit and Tie
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.304
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 0 reviews