AndroidHealthClinic
R

1st pic, na 2 jaar trainen

• Media owner RaJa
  • Datum plaatsing
lengte 1.93, gewicht +/- 95 kilo, bf +/- 10%
@ Calibre: Je hebt gelijk, mijn benen lopen achter, maar daar is deze foto ook niet voor bedoeld, anders had mijn broek wel op mijn enkels gehangen...

Ik ken je ook van gezicht. Train ook in The sportsclub. Maar ziet er prima uit kerel. :)

goed fysiek, zeker gezien je lengte.. 1 puntje van kritiek: onderarmen lijken iets achter te lopen.. kan echter ook aan de pic liggen.

Damn dit motiveert. ben zelf +2m maar ben nog neit zo in verhouding, dus moet ff doortrainen om dit te overtreffen :D!!!! well done!!!!

wat meten je armen?

@ Marco1000: Thnx iig. Mijn (boven)armen zijn koud en gespannen: 44 cm. Meanwhile keep eating!!!

zeer netjes!
ik merkte een paar reacties op die gingen over dat er iets niet aan klopt.
naar mijn mening kunnen je onderarmen nog wel wat training gbruiken.
je bent zo groot en breed dat die een beetje opvallend dunner zijn, waarschijnlijk ook omdat je lange armen hebt.
verder knallen met die benen he!:)

@ YannickLB: dat benen minder zijn klopt wel idd, maar dat heb ik een paar keer eerder gezegd. Maar geef ze evenveel aandacht als de rest

@ YannickLB: als jou benen 21,5 cm zijn dan heb je gelijk haha... Maar dat lijkt me sterk

Dit is mijn einddoel alleen nog duidelijkere blokjes, kapot gek lichaam man big guns man egt te gaaf voor woorden

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RaJa
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.297
Aantal reacties
60
Beoordeling
0,00 0 reviews