AndroidHealthClinic
K

bovenlijf

• Media owner ksi
  • Datum plaatsing
progressie na een tijdje gecut te hebben,
nu richting winter weer knallen en vreten
gecut? ik weet niet wat je eerst had, maar als ik alleen op deze foto moet beoordelen had je zeker niet moeten cutten maar gewoon massa bouwen!

M
zeker zonde..dat cutte, het lijkt nu alsof je net wil beginnen met bodybuilding.

ga eten please en denk totaal nog niet aan cutten!!!
ga eerst goed bulken .als ik het goed zie ben je ecto en kan je zeker weten echt heel veel eten kwijt succes met stampen

Ik vraag mij, net als velen, af waarom je in godsnaam bent gaan cutten en waarvoor....is erg zonde van de tijd geweest.

in sept een jaartje continue trainen
daarvoor soms wel wat getraind, maar
ook soms 6 maanden niks gedaan.

4x 90 bench
2x 150 dead

ow en ik voel me iets gezonder en fitter met ~15%
dan met een gigantisch tummy en 25%

@ ksi: als je denkt dat je met bulken op een vet % van rond de 25 moet zitten, moet je nog even wat gaan lezen. . .

idd loop niet zo te zeiken op die kerel. hij heeft eerst zn buikje eraf getraind. lijkt me goede zet. nu lekker clean verder bulken.

je borst loopt wel achter. kan zijn dat je teveel vanuit je triceps en schouders drukt.

suc6

thanks shutterspeed, kan wel eens kloppen dat ik hem vooral op schouders en triceps pak.
zal even wat meer echt puur op borst pakken, met pec deck druk ik niks: zal betekenen dat me borst weinig power heeft right?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ksi
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.040
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 0 reviews