MuscleMeat
lionel

MM Lionel

• Media owner lionel
  • Datum plaatsing
1.84 - 85 kg - BF 9/10%

Kom van de 17%, wil nog doorcutten tot 8%. Einde dus bijna in zicht :D

Cut resultaat is niet echt goed te zien op deze pic, vond hem toch de moeite waard even te posten!

Groet!
goeie lijnen bro denk dat je dieper zit als 9of10%

grunn on top!!!

Goede definitie.
Puntje van opbouwende kritiek: Aan je stats te zien zou je nog wel wat massa kunnen gebruiken, er zitten wat leegtes in je spieropbouw (schouderkoppen-biceps). Waarom doe je daar niet iets aan in plaats van je vetpercentage verder omlaag te trainen? Als je stevig traint en je houdt je voeding wat in de gaten, kan je ook rond de 10-12% blijven en toch wat massa gainen. Om nu volledig in de cut te gaan is imo zonde van de tijd.

Thanks voor de reacties :)

@Chris: Ik cut nog enkele weken door: heb sinds de puberteit altijd al een pensje gehad, dus ik geniet nu volop haha. Daarna weer 'schoon' bouwen, er valt inderdaad nog genoeg te gainen. Kijken of ik dan mijn vet% binnen de acceptable range kan houden.

Over een paar weken post ik een completere reeks met ab, leg shots e.d. Aders op onderbuik en separatie in de quads begint nu goed door te komen.

OK , goed, maar je borsten doen me denken aan blote vrouwen. Er is vrij grote leegte tussen je beide borsten. Wat kan je eraan doen?

pic is wel erg lastig te oordelen, erg uit verhouding en mooi bruin (en ja ben wel een beetje jaloers).
toch goed bezig!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
lionel
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.652
Aantal reacties
16
Beoordeling