Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goede definitie.
Puntje van opbouwende kritiek: Aan je stats te zien zou je nog wel wat massa kunnen gebruiken, er zitten wat leegtes in je spieropbouw (schouderkoppen-biceps). Waarom doe je daar niet iets aan in plaats van je vetpercentage verder omlaag te trainen? Als je stevig traint en je houdt je voeding wat in de gaten, kan je ook rond de 10-12% blijven en toch wat massa gainen. Om nu volledig in de cut te gaan is imo zonde van de tijd.
@Chris: Ik cut nog enkele weken door: heb sinds de puberteit altijd al een pensje gehad, dus ik geniet nu volop haha. Daarna weer 'schoon' bouwen, er valt inderdaad nog genoeg te gainen. Kijken of ik dan mijn vet% binnen de acceptable range kan houden.
Over een paar weken post ik een completere reeks met ab, leg shots e.d. Aders op onderbuik en separatie in de quads begint nu goed door te komen.