MuscleMeat
D

Back biceps

• Media owner Djquin
  • Datum plaatsing
Door het verschil in afstand tot de camera kan ik niet echt vooruitgang aanwijzen.

Ik moet de rest volgen...perspectief is niet optimaal en vet% is wat aan de hoge kant maar ziet er zeker massief uit...

Wanneer je doel een gespierde ethische fysiek is dan wordt het tijd om een flinke jas uit te doen!

Welke biceps? Ik zie dat je over het algemeen meer massa hebt, meer lovehandles, minder definitie. Maar zie weinig biceps, kwalitatief goede biceps moet voldoen aan een aantal eisen:
Mooie piek (wat velen missen)
Goede lengte
Mooie definitie, dus goede scheiding van de twee koppen en brachialis
Proportioneel met naburige spieren zoals delts, en tri.
In jouw geval mis je een hoop, en lopen je schouders voor wat biceps betreft.
Wat massa betreft mag je een 8 krijgen, voor je biceps (waarvoor de foto bedoeld is) krijg je maar een 5, eerlijk is eerlijk.

welke biceps?

ze meten toch echt 46,5 cm elk. dus ik weet niet waarover je het hebt? misschien lijkt het op de foto niet zo..

normaal reageer ik niet of nauwelijks op positief of negatief commentaar maar nu maak ik dus een uitzondering.. ik heb juist grote biceps!

arnie proportio.. je lult uit je nek kerel. in deze pose draait het helemaal niet enkel om biceps ook om rug etc. Die kerel heeft een wat hoog bf dus logisch dat je geen piek ziet.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Djquin
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.521
Aantal reacties
16
Beoordeling
0,00 0 reviews