MuscleMeat
riggard

front

• Media owner riggard
  • Datum plaatsing
(foto is koud genomen)
18 jr
2.5 jr. training
91kg ('s morgens)
vetpercentage 8?

train volgens doggcrapp principes.
netjes 91kg op 8% is ook zeker goed al schat je geen 91kg toch geloof ik je wel maar je armen lopen wel achter volgens myn

armen lopen idd erg achter, na de zomer ga ik hard aan m'n armen werken dan hoop ik dat het ietwat bijtrekt.

ik was er vergeten bij te zetten dat ik 1.90 ben ;) dan oogt het minder als iemand van 1.75 met hetzelfde gewicht natuurlijk :D

waar zit die 91 Kilo dan? Ben je vrij lang? rug ziet er goed uit. buik ook. de rest kan nog wel wat meer mass

mooi droog en mooie bouw opzich. alleen je traps lopen idd achter. je traint allang via DC he? :D

indoman: lees ff wat er hier boven staat..die jongen is 1.90..das een heel eind :D

Goed voor 2,5, maar je vetpercentage zou geen8% zijn, maar eerder > 12% (ik neem aan dat je buik vrij gespannen is)

buik lijkt mij geen 8 maar 10, maar ook zeker geen 12 en een getal zegt niets is al about the looks! en ziet er al vrij goed uit... alleen zoals je zegt werken aan de armen en de traps! blijf zo verder doen!

Ziet er goed uit. Lekker bulken nu en flink wat massa pakken. Armen en traps goed aan werken.

abs komen goed door!

je zit wel hoger dan 8 eerder richting de 10

:roflol: wat een gezeik altijd over cijfertjes. Nee hoor dit is geen 8, het is 8,5%! Mensen get a life. Gewoon goede fysiek en goede vooruitgang. Zwaar deadliften is hij inmiddels mee bezig en die armen groeien "vanzelf" mee als hij zwaarder wordt.

Nuff said :cool:

gaat goed. de aandachtspunten heb je al gehoord!
Je zult denk ik wel goede poten hebben ook? Want ik ben zelf 87kg bij 190+ met een hoger vetpercentage en mijn ub ziet er net zo uit.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
riggard
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.114
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 0 reviews