Fitness Seller
riggard

front

• Media owner riggard
  • Datum plaatsing
(foto is koud genomen)
18 jr
2.5 jr. training
91kg ('s morgens)
vetpercentage 8?

train volgens doggcrapp principes.
91 kg geloof ik best...

ik ben ook 1.90 en een enorm graten***huis @ 80kg terwijl hier best redelijke fysieken rondlopen die hetzelfde of minder wegen...

vindt het er goed uit zien, armen zijn idd wat minder borst mag iets voller maargoed je bent nog lang niet klaar natuurlijk. achtjuh

heyhey, ik zie een hoop positieve reacties, allemaal bedankt! dat motiveert weer een beetje :P

@ leeman, ik zit inmiddels al aan mijn 5e blast, een blast duurt gemiddeld 8 weken en daarna cruise je 1 a 2 weken, dus ben er idd al een tijd mee bezig, maar ben in die tijd vooral bezig geweest met wat droger worden.

@reader, zie je bij 12< een ader van over je borst lopen over je schouder over je bicep en over je onderarm? denk het niet.
zie je bij mij wel, alleen geeft een foto vaak een ander beeld dan de werkelijkheid...
verder kunnen we eeuwen blijven discusseren hierover, de huidplooimeter zegt dit en de huidplooimeter is vele malen betrouwbaarder dan wat het oog ziet.

@seagal, benen vallen opzich wel mee, laatst 63cm gemeten, squat 4x100 full in de smith en doe 110kgx13 stiff legged deadlift.

@erwin, borst komt er gewoon erg slecht uit deze foto, op de foto van m'n avatar komt m'n borst veel beter uit, dat was een paar weken terug op 87kg

Goede lats en buikspieren, maar jij hebt geen borst en traps.Probeer daarop je aandacht te vestigen, als je die 2 punten verbetert krijg je een topfysiek!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
riggard
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.114
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 0 reviews