Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
voor je arrogantie zou ik je een 1 geven maar als ik je karakter er buiten hou dan krijg je van mij nog wel een 7.5- 8 -tje omdat je gruwelijk droog staat
Die vergelijking met Cape Fear! Priceless! :-)
@Teflon ron: wat doe je gelijk zo vijandig kerel, kalm aan een beetje. Ik zal je eens wat tips geven waar je wat aan hebt:
Laten we wel wezen, we kunnen dit niet vergelijken met Franco Colombo "de vleermuis". Maar dat hoeft ook niet, gaat erom dat jij je goed voelt.
Goeie overgang in de traps, die trapezoide vorm tekent goed in je rug. Droogheid is goed. De tri's lijken ook goed ontwikkeld. Ik zou meer werken aan hyperextensions, onderrug lijkt wat minder definitie te hebben. Verder mogen de lats iets breder zijn. Persoonlijk vind ik dat de beste oefening voor de rug is:
Chins front en back. Hiermee pak je je eigen gewicht en dit is nog altijd effectiever dan Pulldowns.
zieligaard, en die comment wat ben ik met massa ..... is een klasse hoger niet doenbaar dan ? En in de ring, jij bent al geen a klasser, ik schat op beginners of c-klasse dus doe niet zo stoer tis niet dat je al ergens staat.
ik vind een gemiddelde van 7 wel iets te weinig, je moet de mensen hier niet op hun karakter beoordelen maar op hun prestaties, en ik vind het trouwens ook jammer dat dat hier gebeurt. Het is ook niet iedereen z'n doel om eruit te zien als een bodybuilder, sommigen vinden een goede strandfysiek voldoende, of een fysiek om nog veel snelheid te behouden bij het boksen. Hou daar dus een beetje rekening mee voor iedereen op iedereens hoofd begint te schijten.
@ Ron: van mij krijg je een 8, je hebt duidelijk al hard gewerkt om te bereiken wat je nu hebt.