Pumped 11 jul 2007 Doorgaan bulken en later een cut dr in zetten. BF is ongeveer 15/16 % denk ik, maar foto is niet duidelijk genoeg.
Doorgaan bulken en later een cut dr in zetten. BF is ongeveer 15/16 % denk ik, maar foto is niet duidelijk genoeg.
S S SHUTTERSPEED 12 jul 2007 vage foto maar wat ik zie is niet zo heel slecht voor een 16 jarige dunkt me
Ripaf 12 jul 2007 Pracht kunstwerk. Vooral hoe je de Mona-lisa en de eifeltoren erin verwerkt gekregen hebt met die toch wel impressionistische styl.
Pracht kunstwerk. Vooral hoe je de Mona-lisa en de eifeltoren erin verwerkt gekregen hebt met die toch wel impressionistische styl.
Massgainer 12 jul 2007 Kijk, gesigneerd en wel. Maar ik zie eigenlijk een schim, maar volgens mij wel een goeie start met 5 maanden. Succes!
Kijk, gesigneerd en wel. Maar ik zie eigenlijk een schim, maar volgens mij wel een goeie start met 5 maanden. Succes!
T T Terror Hennep 12 jul 2007 erg slecht gepaint beetje wazig, maar wat ik zie, ziet er wel redelijk uit volgens mij!