MuscleMeat
D

Pens

• Media owner De Buurman
  • Datum plaatsing
Tja mensen, zie dit maar als een 'cry for help'!!

Het weer zat niet mee de laatste maanden, waardoor mijn ambitieuze cardioplannen (fietsen) letterlijk in het water gevallen zijn. Voor de rest heb ik me weinig bezig gehouden met gewichtheffen, afgezien van wat biertjes..

Maar!! Vorige week begonnen aan een HIT-schema, dit zal ik 8 weken lang 3 keer per week volgen! Ik hoop dat mijn statistieken over 2 maanden beter klinken:

Gewicht: 84kg, 23,3% BF (22/38/20mm plooien)
Biceps: 37cm
Taille: 95,5cm :(
Bovenbenen: 61cm
Kuiten: 38cm

Hierbij het verzoek om deze foto flink af te zeiken, zodat ik bij een volgende upload flink wat motivatie kan halen uit mijn progressie! ;)
haha, machtige pens
feit dat je niet door slecht weer wil fietsen of lopen is voor mij een teken dat je weinig discipline hebt
ga toch gewoon lopen man, nat van het zweet of van de regen, who cares

8.22 als gem. score, this is nuts people! ;o)
Maar heu, Jupiler, toch iets dat je goed doet!

als ik je andere fotos zie denk ik :: HOE DE f**k KAN JE HET ZO VER LATEN KOMEN???

Ga nu maar clean bulken en vreselijk trainen...let wel op je vetten!! En ga over een jaar cutten...en doe dat dan ook maar in de sporrtschool, want buitencardio met regen is blijkbaar niks voor jou..

3 maanden geleden had ik'm nog niet!!

Maar goed, na een periode van uitermate spartaanse zelfdiscipline, een min. 5000kcal/dag dieet aan koolhydraten, 5-6u slaap/nacht en totaal GEEN lichaamsbeweging is dit het resultaat.. :(

Gewoon beuken kerel, dan komt het helemaal goed! Bereken je dagelijkse caloriebehoefte, eet zo clean mogelijk, doe een half uurtje cardio na je krachttraining (hard raggen op compounds) en dan komt het helemaal goed!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
De Buurman
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.716
Aantal reacties
42
Beoordeling
0,00 0 reviews