Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een 7 voor de motivatie om te blijven squatten.
Zie niet echt in wat hier bijzonder aan is.
Bij ons in de gym zijn ook een aantal vrouwen die squatten, kan het alleen maar beamen, er zijn gewoon veels te weinig vrouwen die de stap zetten naar het ijzer.
Maar om hier nou een 10 voor te geven?
Nee kom dan maar eens met goede posing pics !
ik wou gewoon effe een foto posten, heb er geen betere, is van een wedstrijd een half jaartje geleden ongeveer
zal bij een volgende wedstrijd er eens voor zorgen dat er deftige foto's bij zijn
Van mij krijg je wel een 10 Kelly, en da's omdat je zo hard traint. En DvO, kutcommentaar en 1 geven kan je volgende keer achterwege laten. Reageer dan gewoon niet.
de mensen die een 10 geven geven dit alleen omdat je een vrouw bent maakt hun niet uit hoe of wat als ze maar een stel haarloze beentjes zien en wat lang haar
een hele leuke en mooie foto en ik vind he twerkelijk waar prachtig om een jonge vrouw zo met gewichten te zien maar ik heb wel ook zoiets van: dit wedstrijd? 40 of 50 kilo? laat staan 80 kg. Dan denk ik : zal i kvoor de lol ook wedstrijden gaan squatten en banken naast het bodybuilding
Ik ben blij een vrouw aan het ijzer te zien. Ga zo door !
Je stats zijn in relatie tot je gewicht (60 kg) best netjes:
DL:120kg
BP:45kg
SQ:80kg
Verder geheel met DvO eens: zodra er een vrouw in beeld komt worden er 10-en gegeven. Gebeurt keer op keer bij de andere dames. Wat voor cijfers moeten we dan geven als er iemand a la Juliette Bergmann foto's plaatst Een 20 Het zou eerder andersom moeten: stel Juliette op een 10 en de topdames op het forum scoren hooguit een 6 a 7 voor hun fysiek. Ik vind overigens wel dat cijfers voor goede progressie wel hoog mogen liggen, mits er ook echt goede progressie te bespeuren valt.
Maar ja... Er wordt echter nooit "gejureerd" op bodybuilding-kwaliteiten.
Altijd maar de Pavlov reactie "vrouw" --> 10.