XXL Nutrition
J

CONVAR80

• Media owner jonathan88
  • Datum plaatsing
Enkel fototje voor in mijn album. Wellicht dat ik ergens in deze dagen nog even een foto van mijn rug erop zet om over een een halfjaar nog eens een foto te posten.

Heb bijna mijn eerste trainingsjaar erop zitten (10 maandjes trainen), had er misschien meer uit kunnen halen. Vanaf nu er weer hard tegen aan en hoop over een halfjaar een mooie progressie te laten zien.

De stats kun je zien bij mijn andere foto in mijn album, stelt niet zoveel voor.
Een jaar.. Ik zie wel wat abs in de verte maar je armpjes zijn schamel. Ik weet niet hoe je er eerst uitzag dus misschien heb je veel vooruitgang geboekt maar ik zou zeggen, dat kan beter. Ben je serieus met je voeding bezig? dat zou je erg op weg kunnen helpen.

Succes verder maat!

Armen zijn een probleem, zit weinig progressie in. Voeding kan zeker weten beter, er moet meer massa op. (armen meten nu schamele 31/32cm, kom van 25cm). Ik zie deze foto ook meer als leuke vergelijkingsfoto voor over een tijdje.

EDIT: ben sinds kort bij triceps serieus aan het trainen, en merk nu wel een verschil. Richte mij eerst veel op de biceps, maar die willen maar niet echt groeien (meer in breedte, heel vreemd). Ik denk dat ik over een halfjaar redelijk wat winst kan pakken door goed mijn triceps aan te pakken.

Op dit moment heb ik twee oefeningen voor mijn biceps op mijn schema staan.

-Cable Preacher Curl
-Concentration Curls

Voor triceps op dit moment

- Lying Dumbbell Extension
- Tricep Kickback

Elk twee setjes van 12, drie keer per week. Om de 8 weken krijg ik een nieuw schema, fullbody.

Doe wat d-bel/b-bel curls ipv 1 van die 2 die je nu doet.
Kappen met die kickbacks...eerst dikke massa erop knallen...ga dippen/ pushdown/ CGbenchpressen.

ga barbell curl ,dippen en close grip bench press doen,jij doet nu isolatieoefeningen ,ga eerst eens massa bouwen. ik zelf kom van 28cm armen en zit nu op 39

6 cm op je armen is zeker niet slecht. je moet zien waar je vandaan komt niet waar anderen soms mee beginnen he ;)

verder is je rug volgens mij al goed in wijdte, komt wel goed. zeker niet slecht voor 10 maandjes suc6

7 + -> 8 voor de motivatie :p

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
jonathan88
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.858
Aantal reacties
10
Beoordeling