Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ JE SCHEMA: Ik zou niet Buik als een aparte spiergroep pakken. Neem buik gewoon iedere keer naast je 2 spiergroepen. Verder zou ik borst met triceps combineren omdat je met oefeningen als benchpress bijvoorbeeld al je triceps best flink belast. Als je dan de dag erna triceps gaat doen, hebben ze niet genoeg rust gehad. Ik heb ook dezelfde vraag als Animal: eet je wel goed? een goed voedings schema is essentieel voor je progressie. een jaar bikkelen had meer kunnen opleveren.
Het ziet er overigens best goed uit hoor, begrijp me niet verkeerd. Je bent op de goede weg. Een paar aanpassingen zouden veel voor je kunnen doen. Succes kerel!
Ik heb ook een tijdje erover gedacht om de borst en triceps op 1 dag te doen, en dan de rug and biceps weer op een andere dag. Maar ik dacht altijd dat als je eerst hevig hebt zitten bankdrukken dat je dan geen energie meer hebt in de triceps, en dat je ze dan niet goed meer kunt trainen.