Fitness Seller
JrDude

Rug

• Media owner JrDude
  • Datum plaatsing
180 CM
72 KG
BF geen idee

Train nu iets langer dan een jaar
Zou iemand misschien een idee hebben wat mijn BF% is? Of is deze pose daar niet goed voor?

voor een jaar had ik iets meer verwacht... hoe veel x per week train je? en eet je goed...?

Ik train sinds kort 6 dagen per week.

Maandag, Donderdag: Borst, Rug
Dinsdag, Vrijdag: Armen, Schouders
Woensdag, Zaterdag: Benen, Buik

Voor eten heb ik (nog) geen schema, ik probeer gewoon zo veel mogelijk eiwitten en koolhydraten te eten.

@ JE SCHEMA: Ik zou niet Buik als een aparte spiergroep pakken. Neem buik gewoon iedere keer naast je 2 spiergroepen. Verder zou ik borst met triceps combineren omdat je met oefeningen als benchpress bijvoorbeeld al je triceps best flink belast. Als je dan de dag erna triceps gaat doen, hebben ze niet genoeg rust gehad. Ik heb ook dezelfde vraag als Animal: eet je wel goed? een goed voedings schema is essentieel voor je progressie. een jaar bikkelen had meer kunnen opleveren.
Het ziet er overigens best goed uit hoor, begrijp me niet verkeerd. Je bent op de goede weg. Een paar aanpassingen zouden veel voor je kunnen doen. Succes kerel!

Ik heb ook een tijdje erover gedacht om de borst en triceps op 1 dag te doen, en dan de rug and biceps weer op een andere dag. Maar ik dacht altijd dat als je eerst hevig hebt zitten bankdrukken dat je dan geen energie meer hebt in de triceps, en dat je ze dan niet goed meer kunt trainen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
JrDude
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.428
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 0 reviews