AndroidHealthClinic
Doedels

9 Augustus

• Media owner Doedels
  • Datum plaatsing
Meer foto's komen nog wel...als ik weer iets droger sta want hou nu weer aardig wat vocht vast. Vooral buik is beetje ''flubberig'' geworden sinds de refeed;). Zit nu ook wel weer even op +5000kcal!

ziet er goed goed uit gast. Hoop zelf ook zoiets te behalen. Nogmaals: ziet er zeer goed uit;)

Train nu iets meer als 3 jaar...sinds 2 jaar serieus. Startgewicht was een zeeeeeeer skinny59kg. Ben trouwens 20 jaar.

En bedankt voor de leuke reacties...altijd tof om te horen natuurlijk!

Kan je mss nog wat stats geven?
Armomtrek?
SQ, DL, BP
Split/fullbody/5x5?

Armomtrek is op het moment +45cm. Tijdje geleden in de bulk waren ze vanzelfsprekend iets groter.

SQ: max laatste setje 6 x 210kg
DL: max laatste setje 5 x 240kg
BP: max laatste setje 6 x 150kg

Benchpress doe ik overigens niet zo vaak. Werk laatste tijd meer met losse dumbells.

Heb altijd split gedaan en ga ook nooit fullbody oid proberen:). Split werkt gewoon uitstekend...wissel wel heel vaak van schema en ook veel variëren met reps, sets, oefeningen, etc:).

Mooi fysiek je bent bijna 20kg zwaarder dan 80 kg (normaal streefgewicht voor iemand van jouw lengte) maar toch lijk je minder fors.
Ik zie dat je net als mij genetisch gezien ook maar 5 segmetenten in je rectus hebt. Apart. Dat heb ik ook, en persoonlijk vind ik dat minder mooi. Verder mooi fysiek hoor! Maar nogmaals, bijna 100kg droog bij een lengte van 1,80 verwacht je toch iets meer beef. Desondanks een dikke 9

Mooi! Iedereen vraagt naturel of ... ? Als je begonnen bent met een gewicht van 56 kg en nog geen drie jaar later weeg je 98 kg, dan vind ik die vraag overbodig. Ook al bulk je zo hard, 42 kg aankomen in 3 jaar haal je niet in a naturel way.

Super fysiek gast! echt een streven voor mij, en vooral handig omdat je lichaam en lengte ook beetje op die van mij lijkt(qua abs, taille, traps, schouders..) Ben een soort kleine versie van jou 14kg lichter :D

Ook sterke krachtstats! ga zo door bro ;)

M
Ik vind het kut dat iedereen direkt begint met jij hebt zeker gekuurd,..
Dit kan zo zijn ik denk het eerlijk gezegd ook wel maar je weet nooit want ik ken jou persoonlijk niet dus ik mag me er niet over uitspreken.
Maar veel hier op het forum doen zo dat wanneer ze een nette fysiek zien ze allemaal direkt zeggen kuur ..

achja good luck en gvd je hebt echt wel een nette fysiek, doe gwn zo voort

Ik heb inderdaad een kuur gehad. En er gaat er ook zeker nog ooit eentje komen maar het moet wel gezond blijven.
Verder net nog even gemeten; 1,82m.
Gewicht op een zeer nauwkeurige weegschaal; 96,5kg. Dus die van thuis gaf net even iets teveel aan. Vetpercentage laat ik volgende week of de week erop weer eens meten.

Truste:D

Hopelijk sta ik er ook zo bij over een jaartje. En je hebt echt gruwelijke stats(sq,dl,be) voor je leeftijd.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Doedels
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.798
Aantal reacties
54
Beoordeling
0,00 0 reviews