Fitness Seller
Beast N°1

Image088

• Media owner Beast N°1
  • Datum plaatsing
nog steeds 80kg

wel ff 2 x 20 keer gepompt hier op de grond , beetje pomp mag hè hèhèhèhèhè
Heel goed man! Lekker droog en behoorlijk wat massa. Neem aan dat je niet de grootste bent aangezien je ''maar'' 80kg weegt? Traps en borst kunnen net iets groter/voller dan is het perfect!:)

ik zou echt graag es een wedstrijdje meedoen, ik heb de aas nu ook zeer schappelijk gehouden om dit te bereiken zoals ik nu ben. men kuur is gedaan van gisteren (laatste gezet) heb dus 625 test en 350 tren E gezet voor 7 weken.

moest ik dus wedstrijd mee willen doen heb ik nog genoeg ruimte in middelen en dosissen, niet dat het daarom draait maar eens je de darkside hebt verkend is er no way back.

ik heb geen cardio gedaan om zo droog te worden en ik heb ben ook niet echt laag gegaan in kcals, ik eet dus nog pasta en rijst of 75gr brinta met whey net voor het slapen gaan.

qua bovenlichaam heb ik er wel een goed oog in voor de toekomst , maar moest ik nu of binnen een aantal maanden onstage gaan , gaan mensen me uitlachen denkk met men skinnylegs!

ik heb je benen gezien, die zijn idd nog niet helemaal zoals ze moeten zijn, maar bovenlichaam is zeker een 10 waard !

oja je zou toch ook s een foto posten van je maatje ofzo? je zei dat we er van zouden schrikken zo goed die nu stond ofzo...
oja ziet er top uit dude :D

Kerel, echt, wat een prachtfysiek! Goed gedaan man, top!
Nou nog dikke poten eronder en je kunt zo op 't podium!

ik vind het trouwens wel een beetje jammer dat er hier zo veel gekuurd wordt. dit had je imo ook zonder kunnen bereiken. Maarja, ider zijn ding ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Beast N°1
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.154
Aantal reacties
45
Beoordeling
0,00 0 reviews