Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ akiraC: Hoezo? hij heeft echt een killer fysiek maar hij is nu ook weer niet zo absurd groot dat je meteen weet dat hij kuurt. Volgens mij kan het ook zonder, zij het dat het langer duurt en je een super eetpatroon moet hebben. Maar effe voor de duidelijkheid: ik probeer niemand af te zeiken of te veroordelen. Ik zeg alleen wat ik ervan vind. Ik heb zelf lang niet zo'n goed fysiek als hij, ik zou alleen niet kuren that's all
ben je wel eens bij naturel wedstrijden geweest? ik heb echt alle respect voor gasten als ryu en kale die er goed uitzien zonder a.s. daar kunnen een hoop nog wat van leren.
alleen hebben de meeste wedstrijd jongens naturel op 4/5% gewoon geen brute bb look. is spijtig voor die jongens maar wel waar wat mij betreft...
Als je on stage wilt gaan dan moet je niet denken dat ze u zouden uitlachen omdat de benen nog niet helemaal mee zijn zene.THis zo als je benen bv goede kappen heeft lijken die al veel dikker dan iem die dikker benen zou hebben en weinig aftekening ;-)
ik zou toch dit jaar of volgend jaar mee gaan doen zene ;-) dan kank eens komen zien :-)
@hollywood ,voeding is al perfectie, kan weinig tot niets aan verbeterd worden, ik ben al eens 3 maand onder begeleiding geweest qua voeding en sindsdien gebruik ik die info in men dagelijks eetpatroon.