XXL Nutrition
stinovica

foto arm

• Media owner stinovica
  • Datum plaatsing
1.76 m
75 kg
al iets meer dan 3 weken aan het cutten wegens te hoog bf
Uhm, ik hem hem getrokken in de spiegel, dus blijft het rechts, dacht ik toch .. kdacht ni dat het de linkse was...

Ik denk dat er wel wat onderzit, maar het zou beter zijn als je een pose maakt die verder weg is zodat we de verhoudingen kunnen zien ;)

Ok, der was niemand thuis en had wel goesting om eens foto van arm te nemen, zal de volgende keer iemand anders laten nemen :)

Tja, als iedereen zegt dat ik 18 % bf heb en iedereen zegt dat ik moet cutten , en ik wil zelf ook wel dat vet eraf om daarna te beginnen met een schone lei en trage clean bulk, dan doe ik dat dan ook maar.

Echt zonde, eerst bulken tot zeker 10kg VVM erbij en dan pas gaan denken over cutten

Knalle zou ik zeggen.... misschien wat werk aan de winkel maar met goede motivatie komt hij wel pieken!!

Ben zelf begonnen met een te hoog BF (18-19%) en een miezerige 78kg bij 1.87 ik at te weinig en slecht. Pot op met cutten dacht ik; ik wilde niet slanker de gym uit dan dat ik er heen ging. Ik eet nog steeds niet optimaal maar ik vreet tenminste weer. Ben gewoon gaan bulken met schijt an m'n vet%; dat komt volgend voorjaar maar voor het eerst; ben inmiddels in een klein half jaar naar de 90kg gegaan vorige week. Gewoon hard trainen en dan nog harder en blijven vreten.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
stinovica
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.150
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews