iron devoted 28 aug 2007 dikke fysiek...maare heb je vast wel wat meer voor gedaan dan alleen maar bier zuipe en rotzooi vreten
dikke fysiek...maare heb je vast wel wat meer voor gedaan dan alleen maar bier zuipe en rotzooi vreten
guardian 28 aug 2007 Idd, je moet toch wel op zn minst de juiste voeding binnenkrijgen, wat nodig is om je massa te behouden iig. Superfysiek voor je leeftijd.
Idd, je moet toch wel op zn minst de juiste voeding binnenkrijgen, wat nodig is om je massa te behouden iig. Superfysiek voor je leeftijd.
J J johnnytt 28 aug 2007 let echt niet op mijn voeding heren maar ik had graag ook wat reacties van dames gewild haha
G G greenbaret 28 aug 2007 hele mooie fysiek, fijne levensstijl ook! van die dames...tja 't is geen datingsite he. Respect! een 9
hele mooie fysiek, fijne levensstijl ook! van die dames...tja 't is geen datingsite he. Respect! een 9
Supradynn 28 aug 2007 geloof er geen f**k van. 10 a 20 biertjes man lul niet en dan niet op je voeding letten!! f**k it! Of je neemt redelijk wat testo tot je, of je lult gewoon.
geloof er geen f**k van. 10 a 20 biertjes man lul niet en dan niet op je voeding letten!! f**k it! Of je neemt redelijk wat testo tot je, of je lult gewoon.
Animallegs 28 aug 2007 Heel wat mensen mochten willen dat ze er zo bijlopen. Zelfs op onze (jonge) leeftijd denk ik!!
Hrvat 29 aug 2007 supradyn tot dat jij geen fotos in je gallery heb ken je bter je bek houwe ,, uitstekend ouwe (y)