Fitness Seller
Animallegs

Gewoon tussentijdse foto

• Media owner Animallegs
  • Datum plaatsing
Dit is weer ff een foto'tje na de Borst/biceps training. Zit in de bulk, daarom doe ik me buik niet hoor! Maar goed stats;
1.74m
96kg
Bicep koud 41cm
Bicep warm 43/44cm
Ook beetje dikke bulk arm ;)
@Arnie, tja in de bulk he. Verschrikkelijk die buik maar goed bedankt voor de 5???

@Sebok, Ben nog even weekje of 2 aan het bulken en dan weer cutten!

@BerryDK, ben niet heel erg sterk ofzo.
Bench 2x115kg
Squat 3x155kg
Deadlift 3x120kg (ben aan het opbouwen, deed het nooit)

Huh?Als handtekening heb je staan: Stats:
Bp- 6x110kg top 1x140kg
Squat- 6x180kg top 2x215kg
Shrugs- 6x250kg top... 6x250kg ;)

Verschilt toch aardig met de stats hierboven.

Jeb klopt. Dat waren stats van begin van de bulk. Ben met T3 bezig en had wat meer herhalingen. minder gewicht. nu ff nog clean bulk afmaken en dan goed diep cutten. waren stats trouwens van vandaag. ging ff lekker!

ik heb 1 maal echt hard gebulkt. Never again. Ik was zo vet als uhh jou! ( jk bro) haha. Dus ik me bf nu mooi rond de 13 max 15.
flink wat massa!

Whaha gek zeg. Tja ach, over 2 weken goed cutten, dan proberen goed bf te verminderen. Zal ff duren maar geeft nix! Resultaat zal des te mooier zijn!

Bedankt voor de comments!

nooit meer cutten zonder as voor mij je gaat echt flink wat cm verliezen voorspel ik zo

Ik zou niet tot 100kg gaan doorbulken, maar al beginnen met cutten. Je vet% begint nu wel aardig op te lopen. Naar eigen ervaring is het kut om er weer allemaal af te krijgen, met het nodige spierverlies van dien. Veel kilo's zijn leuk, maar op een gegeven moment word je gewoon een prop. Suc6

ik zal maar zeggen wat de meeste ook denken: je bent al iets te ver gegaan in de bulk, je begint eerder dik te ogen.
Stoppen en gaan cutten.
Niet dat ik je wil afbreken ofzo, ik heb ook niet de perfecte fysiek, maar als je hier een foto zet wil ik ook men gedacht kunnen zeggen.
Aardige massa, ik ben zeker als er wat vet af is het er erg goed uitziet

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Animallegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.708
Aantal reacties
22
Beoordeling