MuscleMeat
KingDano

Front double biceps 2007-08-30

• Media owner KingDano
  • Datum plaatsing
Omdat mijn vorige foto nogal wat ruimte voor twijfel liet over mijn massa en armen bij deze een foto die een iets beter beeld van de werkelijkheid schept.

Lenght: 1.88 m
Weight: 94 kg
hoe krijg je die biceps toch zo kort?
De mijne is groot maar heeft die piek niet, is dat aangeboren? Of kan ik mij daarop trainen?

Ben in juni 24 geworden. Leuk detail, zondag ga ik met dit lichaam 16,1km rennen binnen 1u15min (vorig jaar 1u14min35sec, dit jaar moet natuurlijk sneller)

Ik denk dat de biceps piek gedeeltelijk genen is, ik had die piek al toen ik 16 was en net in de sportschool kwam kijken :D. Verder belast ik mijn biceps wel heel zwaar. Ik doe regelmatig een bicepstraining van een uur, 5-6 oefeningen x 4 setjes.

volgnes mij woon jij in een studenten huis? gare thermo, en het schoonmaakmiddel staat tussen het eten door.

Zo zie je maar dat elk lichaam weer anders is, voor sommigen zijn 8-10 sets al voldoende. Anyway, goede fysiek, mooie piek, hoe lang train je al? Netjes geposeerd ook, je lichaam dan, je hoofd iets te veel omhoog, maar pose is verder wel netjes:) 8,5/10

Ik gaf bij de vorige foto commentaar dat hij nooit 44cm was, neem ik bij deze terug. nette arm man

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
KingDano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.679
Aantal reacties
32
Beoordeling
0,00 0 reviews