MuscleMeat
H

100_1888_Small_

Je blijft goed droog,heb ook je andere foto's gezien,10jaar training!dan ben je zeker clean,ALLE RESPECT ,je benen blijven wel iets achter.Keep pumping

deze foto geeft denk ik geen goed beeld van jouw, andere foto lijk je groter op :D maar zeker nice :D nette tricep jongen!

probeer het volgende eens: druk je triceps tegen je rug aan, terwijl je je arm naar voren beweegt, dan komt de achterste spier een stuk beter uit en laat je de volle massa zien. Definitie zit er genoeg, mooi droog...

superdroog man, ga wel wat meer dikte op je rug krijgen, lijkt uit proportie te zijn (op deze foto)

Gortdroog meneer! Op deze foto lijkt het net alsof je geen traps hebt. Ik weet dat je ze wel degelijk hebt maar geen goede foto dus.

suc6 kerel!

@ Jablomi, klopt helemaal, triceps komen zo mooi uit, je kunt niet 1 pose alle spieren laten schitteren, vandaar meerdere poses!

klopt Henri, ik weet ook van je andere foto's dat je fucking goed bezig bent! Je hebt me toen ook uitgelegd wat je overkomen is en daardoor heb ik alleen maar meer respect voor je. Andere mensen waren misschien bij de pakken neer gaan zitten maar jij laat gewoon zien wie de baas is. Dat vind ik echt gaaf! Ik wens je dus ook het allerbeste.. ga zo door maat!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
henri batterink
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.654
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 0 reviews