Fitness Seller
robocop

voorkant

• Media owner robocop
  • Datum plaatsing
Wat blijft er over na een jaar lang niet op je eten te letten. Niet veel tijd hebben om te trainen en dan ook nog is last houden van je schouder.

Nouja dit dus :P.

Ik weeg nu nog ong. 92/93/94 kg. Het schommelt een beetje ;). Ik was ooit is 117kg. Was ik wel wat vetter :P.

Ik heb trouwens echt lang rondgelopen met een schouderblessure. Misschien wel 2 jaar ofzo. Uiteindelijk bleek de oorzaak aan mijn slaaphouding te liggen... en had het niks met trainen te maken echt bizar... Dus mensen als je last hebt van je schouder en je slaapt net als mij met 1 arm over je hoofd. Leer dat af!!!

ohja voor de rest vind ik het eigelijk wel goed zo. Alleen wil ik mijn schouders en traps wat beter en maybe mijn vet% wat na onder brengen en dan ben ik tevreden.
Ziet er mooi uit en idd zoals je zelf aangeeft, schouders en traps wat meer.

Wat bedoel je met slapen met de hand over je hoofd, hoe lig je dan?
Kan mij er niet echt een voorstelling van maken.

ehmsz ik lag altijd op mijn zij met 1 kussen op mijn hoofd en mijn arm daar dan overheen zeg maar :P. Daardoor lag mijn schouder niet goed ofzo.
Ik ging voor mijn schouder na de fysio en die zei me dat het daaraan kon liggen aangezien ik altijd sóchtends de meeste pijn en last had.

Daarna heb ik het afgeleerd om zo te gaan slapen. Nu heb ik er vrijwel geen last meer van.

geen idee wat hoe groot de armen zijn.

Ben zelf +-1.95 zoiets dan :P. Dusja ziet het er al gauw kleiner uit allemaal.

ik slaap ook soms met mn arm over mn hoofd, afleren dus

hoeveel blijft er nog over van je monster bench?

haha heb geen monster bench meer :P

laatste keer dat ik maxte was het 125kg. Doe nu ook nog maar 1 x bankdrukken per week. Gebruik geen powerlift schema meer.

hoe is jou bp nou? Heb allang niet meer in het powerlifting gedeelte gekeken.

FF iets anders.......je andere foto van plusminus jaar geleden
die pens moet er eindelijk eens van af
DAT IS JE DUS GELUKT :P

haha ik heb nog steeds wat vet op me buik :P. Maarja door zo weinig te eten is er wel meer vanaf gegaan ;).

ben nu 22 jaar trouwens train al meer als 3 jaar. Voor me schouders kon ik niet eens side raises of front raises doen. Zelfs met alleen een dumbell stang deed het al pijn. Nu lukt dat wel weer! Mijn MP press is nu wel alweer hetzelfde als 1,5 jaar gelede.

Volgend jaar komt maybe een nieuwe foto met schouders en 6 pack :P....

Ik weet niet hoe je eruit zag toen je nog 117 kg was, maar of je was een beest of je moet een hoog bf gehad hebben.
Huidige pic erg netjes, vooral borst een dikke plus.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
robocop
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.640
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews