AndroidHealthClinic
I

2maand na vorige pic (8%)

• Media owner ibra
  • Datum plaatsing
ben ik na men verlof in lloret, vet is amper bijgekom"n en dat na 8 nachten zuipen en snuiven (ben er wel niet fier op ma bon...)

naturel!
:pen krisdekat... heb nooit coke gedaan en zal dat ook nooit doen.. verkeerde brilleke op ofzo? of is correct lezen te moeilijk...
man k'ga der niet meer te veel over babbelen, ieder zijn keuzes, but don't judge people like that, k'heb in 5 maanden tijd (voor gebruik;)) meer tegenslagen gehad dan in heel men leven.. , in 3 maand tijd is alles veranderd in men leven, en tja dan kom je in een keer verkeerde mensen tegen...

man k'ga der niet meer te veel over babbelen, ieder zijn keuzes, but don't judge people like that, k'heb in 5 maanden tijd (voor gebruik) meer tegenslagen gehad dan in heel men leven.. , in 3 maand tijd is alles veranderd in men leven, en tja dan kom je in een keer verkeerde mensen tegen...

Ik weet niet wat jij dan onder snuiven verstaat, maar bij ons is dat coke of speed in je neus douwen. Of snuiven onze zuiderburen een onsje jonge geraspte kaas op of zo? En ja, in tegenstelling tot wat je denkt, ben ik de edele kunst van het lezen nog steeds meester en ik zie toch duidelijk ''snuiven'' staan. Ik weet niet wat je verder wilt, maar als je dan ook al geen BB-er wilt zijn of worden, vraag ik me helemaal af waarom je een pic plaatst.

nou je hebt een super lijfje, maar wat je in je vrijetijd doet kun je soms het beste hier helemaal weg laten, kun je ook een keer je benen op de foto zetten.

jah van speed te snuiven wordt je idd droger omdat het je vetten opbrandt, nu eenmaal je vetten en koolhydraten opgebrand zijn begint je lichaam met spiervezels af te breken om energie uit te halen, heb ook een lange tijd speed gebruikt maar vanaf ik dat las is dat hoofdstuk afgesloten voor mij:)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
ibra
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.272
Aantal reacties
26
Beoordeling
0,00 0 reviews