AndroidHealthClinic
Animallegs

Front

• Media owner Animallegs
  • Datum plaatsing
Is gewoon een foto van weer een weekje in mijn bulk.
dikke oorknoppen heb je in man. hoe dik zijn die staafjes daarvan??? oja mooi fysiek:P

nee ik ben idd 1.74/76cm lang. kom snel aan en cut heel stevig maar gaat verotte langzaam en moeilijk. ga nu in mijn nieuwe bulk veel benen en schouders doen, even xtra groeien. en erwin280, mijn oren heb ik geleidelijk laten oprekken. zitten nu stalen tunnels in van 18mm haha!

jesus dat zijn echt tunnels ja :P tot hoever wil je gaan een oude vriend van me heeft dat ook maar hij zit nu rond de 3/3,5cm schat ik maar dat vindt ik weer TÉ. hoe ver wil je ermee gaan?

@ willem9 wat intresseerd iemand het nou dat jij mij er niet uit vind zien. sukkel whaha! gaat toch om de spieren en massa e.d bedankt voor het massa complimentje maar zout voor de rest op met je commentaar!

@ LuckyLuciano, ja idd! is polynesian ben bezig met een mouw te maken. heb er nu weer meer op zitten als van de week hoor! haha

maori-stijl tatto's... ik ook, ooit, als ik weer geld heb. Leuke spieren trouwens, benieuwd naar de pics na de cut.

goed om te zien dat je naast het neuken van crackheads nog de tijd vind om een bruute fysiek op te bouwen :D
dikke armen

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Animallegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.570
Aantal reacties
19
Beoordeling