XXL Nutrition
sanderbaco

Baco064

• Media owner sanderbaco
  • Datum plaatsing
Yow superdude, erg slim gedaan die broek zo laag zodat we je beentjes niet zien!! Je bent echt mooi zo hoor, mooiboy!

Ik weet niet wat je doel is, maar ziet er gewoon netjes uit.. Ik zou nu massa gainen, veel massa, jezelf groter maken, maar da's mijn voorkeur. En niet te trots kijken he! ;)

voor 3 jaar vind ik het niet echt super erg maar elk lichaam is anders gebouwt.
We hebben niet allemaal de gene van ronnie ,het ziet er voor de zomer netjes uit. Maar na de zomer ecth ff flink gaan bulken massa kweken.

want hoeveel ben je nu aan gekomen. in 3 jaar tijd

ind het er goed uitzien je bent niet echt groot maar wie zegt dat hij een beest wil worden
meschien is dit wel zijn doel de dames zullen het in ieder geval wel warderen en tja zielige mensen hier beoordeel get lichaam een keer is geen fashionshow dat we over kleren praten

Het gaat om het lichaam en niet om wat hij aan heeft. Lekker boeiend. Ik weet niet wat je doel is. Als het een beachproof ideaal is, ben je goed bezig. Wil je een ronnie worden moet er meer massa op.

M
hey kerel, toffe foto van je, moet je iets mee doen. heb je zin in een fotosessie? gratis, altijd leuk, als je het leuk vind mail me dan even op: markvdvijver@hotmail.com

grt, oja en stuur even een voorbeeld mee,

grt. mark

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
sanderbaco
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.978
Aantal reacties
36