XXL Nutrition
J

ik na een jaartje trainen

• Media owner jjjeroen
  • Datum plaatsing
ik na 12 maanden hometraining. Opdrukken, sit-ups en dat soort dingen.

mijn lengte: 1,79
mijn gewicht: 73 kilo
mijn leeftijd: 16 jaar
je krijgt geen lats van opdrukken zo te zien...en je sixpack is vooral zichtbaar door een laag bf..

ok, dat wil ik ook wel dat lage bf

Voor de basis geef ik je een 7, maar ga asjeblieft naar een gym want je had meer kunnen bereiken in een jaar..

sorry hoor maar hij is mischienn wel superdude maar laat hem in ze waarde als hij foto's post lekker laten doen,goeie basis veder en ga met gewichten trainen anders krijg je wel die reacties;)

Di Oktober 9, 2007 21:37

Dit haal je in 4 maanden ofzo.

NERD, altijd negetief hier sommige mensen, dit is gewoon super van alleen thuis trainen met situps etc..

Je moet niet lullen kijk wat jij in de sportschool behaalt hebt , vind ik niks vergeleken met hem en hij heeft het thuis gehaalt, ;). das het verschil en het punt waar je het cijfer op moet baseren

voor thuis trainen met opdrukken,...enz vind ik dit toch wel best impressive. Je bent altijd al sportief geweest percies mar die borst is percies wel goed gegaan op opdrukken.
Zou ik je zijn zou ik wel een gym zoeken want je gaat dan ver geraken denk ik als dit van thuis trainen is.

Hey, goede basis voor thuis training man;)

Verplaats jezelf is naar de gym, met goede training voeding en rust dan zul je pas echt goed resultaat boeken!

Succes:thumbs:

Haha grapjas, ik deed dat wel in 9 maanden he kerel. Hij is meer een superdude als iets anders.

Ga naar een gym voor echte resultaten ...

Dat is een BBing forum ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
jjjeroen
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.390
Aantal reacties
17
Beoordeling