Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
die boxer en gedropte broek doen et em
Je pose kan echt heel wat beter, een heel goed beeld krijg je er zo niet van.
De arm is teveel tegen het lichaam gedrukt, mja... ik zou zeggen, ga zo door met trainen geen slechte massa lijkt et
Vertekend beeld van de triceps idd, je drukt em uit tegen je lat en lijkt daarom uitgesprokener, desalniettemin zit de massa er toch wel op! Keep it pumpin'
Bedankt voor de comments allemaal. Probeer binnenkort ook wel een foto te posten van de voor en achterkant en eventueel benen. Maar moet je voor tricep pose je arm losser naast je lichaam houden dan??
ja, je drukt hem nu gewoon tegen je lichaam aan zodat hij groter lijkt dan dat hij in werkelijkheid is zo kun je van een normale triceps een grote triceps maken
Borst is er wel, maar die trek ik een soort naar achteren..waardoor die wegvalt. Is ook niet super ofzo. Maar ga binnenkort even fotootje maken van borst.
"leuk die vormen, ik zou maar meer gaan eten"
(zegt meneer met de "grote" triceps en dat was t zown beetje)
onderbouw je mening is met die opmerking bij mij, t klinkt eerder lullig dan kritiek. denk dat je wat beter moet nadenken voordat je een foto bekritiseerd. als ik je borst zie, zie ik een zwakke kinderborst. (onderbouwing: max 6x 70kg en dat voor 1 jaar trainen + 21 jaar oud)
moet ik dan ook zeggen:
leuk die tricep, maar voor de rest ben je net een kind?
ofzo?