S S SHUTTERSPEED 30 okt 2007 ja hier valt weinig aan te beoordelen post eens een betere foto en niet enkel een sixpack
O O Obeb 30 okt 2007 idd shutterspeed en als je dan al een foto van je "6pack" maakt, laat het dan ook een goed sixpack zijn want dit is niet eens een echte sixpack. Meer een poging tot.
idd shutterspeed en als je dan al een foto van je "6pack" maakt, laat het dan ook een goed sixpack zijn want dit is niet eens een echte sixpack. Meer een poging tot.
Jopske 30 okt 2007 is inderdaad nog geen 6pack te noemen, maar je bent opweg. Want zijn je doelen om te halen met trainen?
is inderdaad nog geen 6pack te noemen, maar je bent opweg. Want zijn je doelen om te halen met trainen?
M M Michelangelo85 30 okt 2007 Ik snap echt niet dat je hier een foto voor plaatst. Hier geef ik gewoon geen punten voor.
S S SHUTTERSPEED 30 okt 2007 hm dit is al iets betere pose. je staat erg droog dus ik raad je aan om stuk boven onderhoud te gaan eten. wat zijn je stats? lengte en gewicht ?
hm dit is al iets betere pose. je staat erg droog dus ik raad je aan om stuk boven onderhoud te gaan eten. wat zijn je stats? lengte en gewicht ?