Fitness Seller
Bosje

Nog niet echt bezig geweest met posen.

• Media owner Bosje
  • Datum plaatsing
Hallo ik ben sjoerd

Ik train nu bijna 2 jaar.
Me leeftijd is 17 jaar oud.
Verschillende tegenslagen gehad zoals met zomervakantie acht weken ziek geweest door abces in de keel verschillende soorten antibiotica gehad ik kon eigelijk gewoon opnieuw beginnen.
Ik heb me foto's op het forum gepost omdat ik weet dat me lichaam nog lang niet goed en af is maar denk nog veel te kunnen leren en wie weet kunnen jullie me erbij helpen.
Nu alvast hardstikke bedankt voor elke reactie als die nu positief of negatief is.
Sorry voor de slechte kwaliteit binnenkort heb nieuw foto toestel en dan hoop scherpere te kunnen nemen sorry voor ongemakt alvast.

Netjes dit al op je 17e:oIets duidelijkere foto zou wel fijn zijn ja kan niet ech je armen goed zien.

Dank u wel Dannyman voor je reactie ik zou ook even jouw profiel bekijken

borst lijkt goed en vrij droog, netjes voor je leeftijd! please een duidelijkere pic next time, 7,5 nu afgerond 8:D

beetje wazige foto gebruik een betere camera maar geef je het voordeel van de twijfel zo te zien ist wel beetje beest

Hardstikke bedankt voor reacties beetje aparte reactie van lijkt wel als je moet schijten maarjah aparte mensen houw je er altijd tussen he

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Bosje
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.321
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 0 reviews