AndroidHealthClinic
SiemonP

Na Low Carb 02

• Media owner SiemonP
  • Datum plaatsing
Andere pose ,na Low Carb dieet ...
Ja ja ik weet't ...na al deze opmerkingen ga'k een plaatsje zoeken in men week om benen te trainen ,maar door vroeger zo dik te zijn worden men benen nooit slank of dun (ivm non bodybuilder). En toen ik ze trainden werden ze snel te dik in verhouding met de rest of voor mijn kleerkast ...maar licht en 1maal per week moet welk kunnen ;)

licht en éénmaal per week? Wat is dat voor motivatie.
Voor dikkere benen worden ook broeken verkocht, geloof me.
En spieren die voorlopen bestaan niet, alleen spieren die achterlopen

mooi droog hoor!

het lijkt hier alsof je schouders niet zo groot zijn..

ik moet ook maar weer eens op dieet :)

Ligt het nou aan mij maar waarom ziet het er bij je onderste buikspieren zo raar uit. Zo'n uitsteeksel lijkt het wel?

is dit een foto van nu? Kan me herinneren dat je vorige foto een jaar oud was, dus was benieuwd hoe je er nu uit ziet

Fokking mooi droog hoor. Schouders lijken inderdaad, naast je benen, ook wel wat werk te kunnen gebruiken..

Hey iedereen ...foto is idd ook'n dik jaar oud! arm meten toen zo'n 40 a 41 (koud gemeten).
En nu zit ik rond zo'n 3 a 44 van arm, maar trug rond de 12 a 13% en veel te vet om fotos te maken nar mijn mening :p dus stel ik't nogwat uit...

Weeg momenteel nu ook zo'n 95kg maar kom van 108Kg heheh :rolleyes: na'n iet wat mislukte poging op kuren ,alle kuren lukte wel aardig maar ik verlies de kilos net zo snel als ze kwamen zodra ik stop met nemen ,en dan blijf je nat achter met het bijkomstige vet uit de bulk kuur... kuur dus nooit meer.

heb er wel enige voordelen van meegepikt qua vorm die veranderd is ,zoals achterkant schouder die toen idd nogal achter bleef.

Heb me nu tevens ook'n cardio fiets gekocht voor thuis :cool: dus't gaat weer lekker ...hoop rond januari trug rond de 9 a 8% te komen

Yoooooooowwwwwwwwww

post gewoon een foto. een bf van 12 is gewoon prima. Ben benieuwd naar hoe je er nu uitziet.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
SiemonP
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.355
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews