Fitness Seller
Ano_76

Ik ga over 3 weken cutten, nu alvast wat foto's.

• Media owner Ano_76
  • Datum plaatsing
Stats: 2.00 meter
115 kilo
biceps:49cm
11%
jah waarom in de winter je kan nu toch nog het beste nog effe wat massa erbij winnen verder lijkt het wel vet op de schouders na heb je goede gelijke proporties massa ga zo door!!!!

Goede massa, zeker voor jouw lengte. Flinke armen ook. Schouders zijn goed vol maar zouden iets breder mogen in mijn ogen, dan wordt je echt een beest aangezien je ook nog eens 2 meter bent :D

Ik ga de laatste paar weken van mijn kuur cutten om zoveel mogelijk vocht kwijt te raken, zodat er kwaliteitspieren overblijft. Ik lever na een kuur meer gewonnen spiermassa in als ik nog te vochtig ben. Dus hoe harder en strakker ik uit mijn kuur komt des te meer spier ik overhoud.

Ik sta overgens in mijn badkamer, wc is verstopt.lol

Ziet er netjes uit, allleen de schouders moet je iets meer in de breedte trainen, anders krijg je zo'n kleerhanger effect

Zijn je schouders nou zo smal of je triceps nou zo dik? Je zou idd een iets vierkantere look kunnen gebruiken. Beetje last van puffy nipples ook? Bovenkant borst misschien nog wat meer aandacht?

Voor de rest perfect.

Respect, veel massa en mooie fysiek, schouders kunnen idd wat meer breedte hebben, maar zeker gezien je lengte klasse!!

Ik geef je een 6 en zal uitleggen waarom.. Armen, borst en traps zijn goed te noemen.. Schouders vind ik een heeel stuk minder bij je en ik vind die persoonlijk erg belangrijk..

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ano_76
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.101
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 0 reviews