Fitness Seller
H

rug_blabla

dit is dus een betere foto. wat nu dus mijn vraag is aan jullie wat vinden jullie ervan ik train nu bijna ene half jaartje ik ben 22 jaar en 83 kilo.
voor ik begon met trainen woog ik rond de 75.
ik train wel goed en eet serieus. Ik wil nu dus ene kuurtje gaan pakken zou het goed zijn???????
Ja hoor, een kuurtje zou super zijn voor je nu, aangezien je al een ongeziene progressie hebt meegemaakt en al bijna beestachtige fysiek hebt :rolleyes:

best niet kuren tot je je natuurlijke limiet hebt bereikt, hier kan naturel nog meer aan gedaan worden!

niet kuren gek!! das te gek voor woorden!

Kuren met zo'n fysiekje getuigd van luiheid en het trainen vooral NIET serieus nemen!

So keep on pumpin' 7 voor de motivatie;)

Ga je met zo'n fysiek al kuren? :roflol:
Bench + 130kg en minstens 300kg kip te hebben opgegeten mag je eens aan een kuurtje denken

Niet kuren, ga je eerst maar eens heel erg goed verdiepen in as, voeding en training. Tegen die tijd zul je zelf inzien dat je nog niet hoeft te kuren.

Een één omdat jij er echt helemaal niks van snapt. En er ook HELEMAAL niks voor wil doen. Loser.

Met en kuurtje zou ik nog paar jaartjes wachten.

Eerst trainen tot je MAX natuurlijk.

Voor je pose moet je je iets breder maken.

Ik zou kuren als ik jou was hoor!! Meer kan je natural toch niet meer pakken of wel ??!!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
hakkelaar21
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.403
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 0 reviews