Fitness Seller
S

Slecht pose :-)

Gewicht 85 kg, 1m84, Mesoporph. Begin nu aan een bulk van twee maanden. Doel 95kg, wat zeker gaat lukken :-), uiteraard door middel van pure wilskracht en zeer gebalanceerd dieet. 5gr eiwit p/kilo lichaamsgewicht, werkt super!

Train sinds twee maanden mijn rug en brachiaradialis, welke allebei een beetje achterlopen.

Verder heb ik erg korte spieren, wat vor bb zeer prettig is.
ik mis je weidte , ga borren zou ik zeggen en verder wel oke

borren is bent-over-rowen.

BBBentoverRow.gif

mooie schouders en armen!
Zoals ciko zegt: werk aan je rug!
Maar Ciko, borren is toch voor dikte en niet voor wijdte?
Anyway mis je ook dikte.
Voor wijdte moet je je optrekken, voor andere oefeningen ga op bodybuilding.com en daar staan oefeningen per spiergroep.
succes!

Welke deadlift kan ik het beste doen? Je hebt namelijk meerdere varianten. Door mijn genetica heb ik al zwaar ontwikkelde benen welke ik niet mee wil trainen met mijn rug om de verhoudingen eerst beter te maken.

Gewoon meteen je benen erbij pakken. En normale deadlift gewoon doen, eerst de oefening beetje kunnen dan kan je altijd nog andere stylen doen.
Kan ook bijvoorbeeld db rows doen. Bor's zijn ook leuk natuurlijk.

ik zou gewoon de normale versie van de deadlift doen. En wees maar gerust, zo snel gaan je benen er niet me groeien. Ik heb je benen niet gezien, maar wat extra massa kan geen kwaad lijkt me.

haha vanwege je genetica, zullen we dat maar aan andere overlaten om dat te bepalen

Nette schouders & onderarmen! :cool:

(maar je rug is om te huilen :()

(*edit: cijfertje vergeten)

jij bent wel lekker vol van jezelf he(niet je fysiek) met je "super genetica."

ik zou zeggen, ga aan je lats werken, goeie onderarmen wel.

meer tijd steken in rugtraining dan het opzoeken van moeilijke woorden, het is trouwens brachioradialis

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
stevensoest
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.143
Aantal reacties
36
Beoordeling
0,00 0 reviews